ynet ישקיע כחצי מיליון דולר בהקמת אולפן טלוויזיה

אתר החדשות מבית "ידיעות אחרונות" עובר בימים אלה למשרדים חדשים בת"א, בהם הושקעו יותר מ-5 מיליון שקל

אתר ynet מקים אולפן טלוויזיה בהשקעה של כחצי מיליון דולר - כך נודע ל"גלובס". דבר הקמת האולפן החדש עולה, בין היתר, מתוך מכתב פנימי שהעביר מנכ"ל האתר, אבי בן-טל, ל-300 עובדי האתר ושהגיע לידי "גלובס". במכתב ציין בן-טל כי "האולפן החדש והמתקדם שנבנה בקומה הרביעית יאפשר לנו לקפוץ מדרגה בכל יכולות הווידיאו של האתר, לצד חדרי עריכה רבים שנוספו".

הקמת האולפן, שתושלם בשבועות הקרובים, היא חלק ממעבר שעורך האתר באחרונה, במסגרתו הוא עוזב את המשרדים הישנים ביגאל אלון בתל-אביב לטובת משרדים חדשים ברחוב קרמניצקי הסמוך, הנמצאים בבעלות חברת אמות. על-פי הערכות, במעבר הושקעו יותר מ-5 מיליון שקל - לא כולל הקמת האולפן עצמו.

גורמים מתחום הנדל"ן מעריכים כי מדובר על שטח של יותר מ-2,000 מ"ר, לעומת כ-1,500 מ"ר ששימשו את אנשי ynet במשרדים הישנים.

במכתב לא צוינו השימושים באולפן, שהקמתו תושלם בשבועות הקרובים, אך ל"גלובס" נודע כי הוא צפוי להעביר שידורים חיים, לצד צילום שעות אולפן מוקלטות עבור שידורי VOD בערוצי התוכן השונים באתר.

התפתחות טבעית

האם מדובר בתחרות מול חברת חדשות 2 שמשדרת באינטרנט מבזקי אולפן באופן שוטף? התשובה עדיין לא ברורה, אך נראה כי הקמת האולפן היא התפתחות טבעית למאמצים שמשקיע ynet באחרונה.

עדות לכך ניתן היה לראות ביום שחרורו של גלעד שליט באוקטובר 2011, עת הפיק האתר עצמאית יום שלם של שידורים חיים, בעוד אתרי חדשות אחרים התחברו לשידורים של ערוצי הברודקאסט.

אתר ynet הוא האתר הישראלי השני הכי פופולרי בישראל, ועל-פי נתוני ועדת המדרוג לאינטרנט, בחודש פברואר גלשו אליו 2.32 מיליון גולשים בפועל (Real Users). מדור החדשות באתר מהווה את מוקד המשיכה העיקרי (57% מהגולשים), ואחריו שירותי הווידיאו (37%).

ב-ynet סירבו להגיב לידיעה.