"תנובה אמרה לנו: קחו מה שהצענו - או שנסגור"

לדברי יו"ר ועד העובדים בתנובה, אחיאב שמחי, ההנהלה אמרה לו כי החליטה ללכת עד הסוף, גם במחיר סגירת החברה ובנייתה מחדש ■ תנובה: לא היו דברים מעולם ■ פרקליטם של העובדים: "אני קורא להחרים ממחר את כל מוצרי תנובה"

האם תנובה מקשיחה את עמדותיה מול ועד העובדים? יו"ר ועד העובדים הארצי של תנובה, אחיאב שמחי, טוען כי היום (ה') העבירה לו הנהלת החברה מסר לפיו מוטב לו להסתפק בהצעותיה עד כה, מכיוון שאין בכוונתה להיכנע לדרישות העובדים לתוספת שכר וקידום מיידי במעמדם של דור ב'.

שמחי טוען כי אלי חוטר, המייצג את תנובה במשא-ומתן מול ועד העובדים, העביר לו מסר מפורש לפיו תנובה החליטה ללכת עד הסוף, גם במחיר של סגירת החברה ובנייתה מחדש כמו שצריך, ללא ועד עובדים.

עו"ד בני כהן, פרקליטם של עובדי תנובה, מסר בתגובה: "התאווה ההיסטרית לגריפת רווחים מעבירה את החברה על דעתה. מסר זה של ההנהלה מלמד עד כמה טושטשו חושיה של הנהלת החברה, שמאמינה כנראה שהיא מצויה במלחמת מותגים - קרלו של תנובה נגד הגמדים של שטראוס.

"אם אכן זו המדיניות של בעלי המניות וההנהלה, אז אני ממליץ לציבור לסייע לחברה בסגירה המהירה שהיא כל-כך להוטה לה ולהחרים ממחר את כל מוצרי תנובה".

מתנובה נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".