הסרט "משחקי רעב" גרף 68 מיליון דולר בקופות ביום אחד

הנתונים מציבים את סרט הפעולה, המבוסס על טרילוגיית ספרי המדע הבדיוני של סוזן קולינס, במקום החמישי בכל הזמנים בהיקף המכירות היומי

מכירות הסרט "משחקי רעב" הגיעו לכ-68.25 מיליון דולר ביום שישי האחרון, מה שמציב את סרט הפעולה במקום החמישי בכל הזמנים בהיקף המכירות היומי. את הנתונים סיפקה חברת Hollywood.com אמש (שבת).

הסרט בבימויו של גארי רוס, שיצא לאקרנים ב-23 במארס במספר מדינות במקביל, נמצא בעמדה טובה לשבור את שיא המכירות לסוף שבוע ההשקה (שישי עד ראשון), כך לפיו דיווחים בתקשורת הזרה, שם מעריכים כי הכנסותיו עשויות להגיע ל-130-140 מיליון דולר.

הסרט המחזיק כרגע במקום הראשון מבחינת היקף ההכנסות לסוף השבוע הראשון להשקתו הוא הסרט האחרון בסדרת סרטי "הארי פוטר" - החלק השני של "הארי פוטר ואוצרות המוות", עם הכנסות של 169.2 מיליון דולר לסוף שבוע אחד.

הסרט "משחקי רעב" (The Hunger Games) הינו חלק מטרילוגיית סרטים שהופקו בהשראת ספרי המדע הבדיוני של סוזן קולינס. הסרט מתמקד בקטניס אוורדין בת ה-16, החיה בעולם פוסט־אפוקליפטי בו מתקיים אירוע טלוויזיוני בשם "משחקי הרעב" - בו נבחרים 24 נערים ונערות להילחם למוות זה בזה, במסגרת מעין "תוכנית ריאליטי".

לתפקידים הראשיים בסרט לוהקו ליאם המסוורת' בתפקיד גייל, ג'וש האצ'רסון בתפקיד פיטה, ג'ניפר לורנס בתפקיד קטניס ואליזבת' בנקס בתפקיד אפי.