צפו בפרויקט הנדל"ן הכי "בועתי" בת"א; מי קנה דירה?

פרויקט "סביוני רמת אביב" יכלול עשרה בניינים בני 6 קומות, 14 קומות ו-21 קומות ■ והמחירים? מ-2.5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים, ועד 15 מיליון שקל לדירת פנטהאוז

אם תל אביב היא בועה במציאות הישראלית, אז הפרויקט הבא הוא ללא ספק בועה בתוך בועה. חברת אפריקה ישראל מקדמת בימים אלה את האי התל-אביבי החדש - פרויקט "סביוני רמת אביב". מדובר במתחם סגור שכולל פארק בגודל 6 דונם שהכניסה אליו אסורה למי שאינו מתגורר בפרויקט או אורח מוזמן.

את מימדי הבועה ניתן לזהות בפרסומת של הפרויקט, שטוענת שזהו "אי של הרמוניה שמגיע לנו". הפרויקט ממוקם ממש מול שדה דב, כ-500 מטרים ממחלף רוקח וכקילומטר מחוף הים. הוא מרשים מאוד מבחינה ארכיטקטונית ובאמת נותן את תחושת האי אותה בחרו להדגיש יזמי הפרוייקט. הפרויקט יכלול עשרה בניינים בני 6 קומות, 14 קומות ו-21 קומות.

בין הדיירים שכבר הבטיחו את מקומם בפרויקט, מנכ"ל צ'ק פוינט גיל שויד, המפקח לשעבר על הבנקים והיו"ר הנכנס של הבנק הבינלאומי רוני חזקיהו, מנכ"ל בנק דיסקונט לשעבר גיורא עופר וגם עו"ד פנינה דבורין.

מחירי הדירות בסביוני רמת אביב נעים מ-2.5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים, דרך 4.5 מיליון שקל לדירת 4 חדרים, ועד 15 מיליון שקל לדירת פנטהאוז בגודל של כ-400 מ"ר.