נתן זהבי למנכ"ל רדיו 103FM: תעיף את עו"ד שפטל החלאה!

זהבי התייחס היום בתוכניתו לדברים שאמר שפטל על אריה (לובה) אליאב ז"ל - והכריז: "שפטל הוא אחד האנשים הכי מסריחים שקיימים במדינה הזו"

"תחילה אני רוצה לפתוח בהתנצלות. ביום חמישי שידר ברדיו הזה טינופת בשם 'יורם המאנייק שפטל'. אני רוצה להתנצל בפני המאזינים השפויים שלנו, ובמיוחד בפני בני משפחתו של אריה (לובה) אליאב ז"ל, וכן חבריו שחלמו ולחמו ובנו איתו את מדינת ישראל, מתוך תקווה שהיא תהיה נטולת חלאות מהסוג של שפטל" - כך פתח היום (א') נתן זהבי, את תוכניתו ברדיו 103FM.

זהבי התייחס לדבריו של עו"ד יורם שפטל בשבוע שעבר לגבי חבר הכנסת לשעבר אליאב, גם כן ברדיו 103FM. אליאב היה כאמור חבר כנסת, סופר והוגה דעות, ובלט בציונות לפני ואחרי קום המדינה.

שפטל לעג למפעל חייו של אליאב וטען כי הוא לא בנה שום מדינה, וכי הוא אחראי רק להשתקה ולמידור של כל יהדות ברית-המועצות במשך המון שנים.

האזינו לדברים של עו"ד שפטל על אליאב

זהבי סקר את מפעל חייו של אליאב ודיבר בשבחו, ונגד שפטל הוא שפך את זעמו: "מה יורם שפטל עשה בשביל המדינה? הוא הגן על ראש ארגון הפשע מאיר לנסקי, היום הוא מגן על ראש ארגון פשע אחר. באמצע הוא הגן על המאנייק דמיאניוק, וזהו בעצם".

"אני פונה למנכ"ל תחנת רדיו ללא הפסקה, אייל פאר, ומבקש ממנו לשים קץ לדבר האווילי הזה שנקרא שפטל עצבני. זה מטנף את הרדיו, מעורר בחילה ושאט-נפש. זו בקשה, הצעה, גם לחופש הביטוי יש גבול מסוים", אמר זהבי.

לדבריו, "שפטל הוא אחד האנשים הכי מסריחים שקיימים במדינה הזו - פיזית ונפשית. מר אייל פאר - שלח אותו מכאן, הרבה אנשים יודו לך".