מבקרים ב"תערוכת הפרח" בחיפה מדווחים על צפיפות ותורים ארוכים

31,000 איש הגיעו אתמול ל"תערוכת הפרח" ובילו בהמתנה בתור בשמש הקופחת

דוחק, צפיפות ותורים ארוכים - זה מה שמתארים מבקרים ב"תערוכת הפרח" בחיפה שנפתחה אתמול (שבת). כאשר כרטיס לתערוכה עולה כ-80 שקל באופן רגיל וכ-45-55 שקל אחרי הנחה, אין פלא שרבים יצאו בתחושת כעס ואכזבה, לאחר שעמדו במשך שעה-שעתיים מחוץ לכל ביתן בשמש הקופחת, רק כדי להידחס בתוך הביתנים.

נראה כי עיריית חיפה והנהלת התערוכה לא נערכו כראוי - לא לעשרות אלפי המבקרים ולא למתן מענה לעומס החום הגדול. גם כאשר כבר היה ברור שהתורים במקום ארוכים, לא הופסקה הכנסתם של מבקרים חדשים, וגם לא נאמר להם בכניסה כי זה מה שצפוי להם בתוך המתחם עצמו.

"זה היה מבזה ומתיש", מספרת א', שהגיעה עם משפחתה במיוחד מראשון-לציון. "הגענו מיד עם הפתיחה ב-10 בבוקר, וכבר היו המון אנשים. כבר אז חיכינו בתור. מחוץ לכל ביתן השתרך תור ארוך של שעה וחצי לפחות. בתוך הביתן נדחסנו כמו סרדינים ובקושי הצלחנו לראות את הפרחים".

א' מספרת כי בשטח התערוכה חסר היה מקום שבו יוכלו לנוח או להמתין בצל. יתרה מכך, לדבריה, בכל הזמן שבו שהתה בתערוכה נכנסו עוד מבקרים.

"כשקנינו מראש את הכרטיסים, הם היו מיועדים ליום שבחרנו מראש. לפי מה שראינו, הכניסו את כל מי שהגיע גם עם כרטיסים שיועדו ליום אחר. מבקרים רבים הגיעו להתלונן, והפיצוי שהציעו לנו היה להגיע שוב לבקר בתערוכה ביום אחר", היא מספרת.

מבקרים דיווחו כי הפרחים אכן יפים, אך לא מספיק מיוחדים, "שכן סחלבים וצבעונים אפשר לראות גם במקומות אחרים".

עיריית חיפה: "היה לחץ נקודתי"

מעיריית חיפה נמסר: "31,000 איש הגיעו אתמול לתערוכה. במהלך היום היו שעתיים של לחץ, שבהן רגעי ההמתנה התארכו. שילוב של מזג-אוויר חם ואטרקטיביות התערוכה הובילו לריבוי המבקרים וללחץ בשעות השיא. בשל מזג-האוויר החם שצפוי גם היום (א'), נערכנו עם מקומות מוצלים בשטח הפארק, ואנחנו מעריכים כי ממחר (ב'), עם ההקלה בחום, יהיה נעים יותר. 200 המבקרים שהשאירו את פרטיהם יקבלו את הטיפול המלא".