השר אטיאס מסר עדות בפרשת הסחיטה באתר "בחדרי חרדים"

אטיאס נשאל בין היתר האם נסחט ואוים ע"י מנכ"ל האתר ועובדיו, לאחר ששמו עלה במהלך החקירה כאחד הקורבנות לכאורה ■ עם זאת, מקורביו אמרו כי הוא לא נסחט

חקירת פרשת הסחיטה לכאורה באתר "בחדרי חרדים" נמשכת ומסתעפת, והיום (ב') מתברר כי היא הגיעה עד לבכירי הפוליטיקאים. שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס מש"ס, מסר היום עדות בפרשה בפני חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים - כך דווח בגלי צה"ל.

מקורביו הדגישו כי אטיאס לא נחקר ואמרו כי הוא גם לא התבקש להעיד, אך עם זאת אישרו כי התקיימה "שיחת רקע ראשונית ביו לבין חוקרי המשטרה".

אטיאס נשאל בין היתר האם נסחט ואוים על-ידי מנכ"ל האתר ועובדיו, לאחר ששמו עלה במהלך החקירה כאחד הקורבנות לכאורה. עם זאת, בסביבתו אמרו כי בפועל הוא לא נסחט.

שם נוסף שעלה במהלך חקירת הפרשה הוא הרב פינטו, שגם אליו פנתה באחרונה המשטרה. מקורביו מסרבים לפי שעה להתייחס לנושא עצמו, אך מסרו כי בימים האחרונים מתנהלים מגעים בין חוקרי היחידה המרכזית לבין אנשי עמותת "שובה ישראל", בראשה עומד הרב פינטו, לגבי אפשרות שנציג מטעמה ימסור עדות בפרשה, זאת לאחר שעלו חשדות באשר לניסיון סחיטה של העמותה בידי אתר "בחדרי חרדים".