בטר פלייס בדנמרק: משתמשים בעמדות הטעינה כמאפרות

פרישת תשתית החלפת הסוללות של "בטר פלייס" מתעכבת בדנמרק ובינתיים פנתה החברה בבקשה שלא להשתמש בעמדות הטעינה שלה בתור מאפרות

העיכובים בפרישת תשתית הטעינה והחלפת הסוללות של "בטר פלייס" אינם רק מנת חלקה של ישראל. גם בדנמרק, שבה אמורה הייתה רשת הכוללת 19 תחנות החלפה להתחיל לפעול על פי התחזיות בתחילת אפריל, נדחתה ההשקה הרשמית "לחודשי הקיץ".

בבטר פלייס דנמרק מסרבים לנקוב במועד השקה רשמית ודובר החברה אמר לעיתונות המקומית כי "אנחנו נשיק את התחנות כשהן יהיו מוכנות ולא בהכרח את כולן בבת אחת. אנחנו עסוקים בבחינה שלהן כדי להבטיח בוודאות שהמשתמשים הראשונים יהיו שבעי רצון מהשירות".

יצוין כי רנו, שמשווקת את כל המכונית החשמליות בדנמרק ישירות, הודיעה כי בכוונתה לשווק בדנמרק באוקטובר את המכונית החשמלית הקומפקטית "ZOE" שנחשבת למתאימה הרבה יותר לצרכי השוק הדני מאשר הפלואנס הגדולה, שהיא בתצורה שאינה פופולרית במדינה. אולם רנו הודיעה כי עד להודעה אחרת היא תשווק את המכונית עם סוללה קבועה בלבד ולא עם סוללה מתחלפת וזאת "עד שבטר פלייס תוכיח שהארגון ומערכת החלפת הסוללה שלה מתפקדים כהלכה".

ובינתיים, נראה שהדנים מצאו שימוש חדש לעמדות הטעינה של בטר פלייס, שמוקמו בינתיים במספר ערים עוד לפני שכלי הרכב עלו על הכביש. העמדות הפכו לתחליף מאפרה ציבורית, עד שבטר פלייס מצאה לנכון לפנות פומבית למשתמשי הכבישים בבקשה לא לאפר בעמדות..

מבטר פלייס נמסר כי מדובר במעשי ונדליזם שבוצעו בעמדה אחת בלבד וכי לא מדובר בתופעה.