הפרקליטות: עדויות חדשות נגד הרב מוטי אלון

הפרקליטות מבקשת לצרף 4 עדים לכתב האישום נגד הרב אלון, הנאשם בהטרדת שניים מתלמידיו ■ פרקליטו: "מדובר בגורמים שמטרתם הכפשה והוצאת דיבה"

שבוע לפני פתיחת שלב ההוכחות במשפטו של הרב מוטי אלון, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בקשה לצרף לכתב האישום נגדו תלמידים נוספים שיעידו על פרשות נוספות לכאורה של הטרדה מינית שבהן היה מעורב - כך פרסם הבוקר (ג') העיתון "מעריב".

הממונה על התיק של אלון בפרקליטות, עו"ד שגיא אופיר, הגיש בקשה לצרף לתיק 4 עדי תביעה נוספים. על-פי המסמך, במהלך החודש האחרון פנה למשטרה ולפרקליטות תלמידו לשעבר של אלון, מלווה בעובדת סוציאלית מהמרכז לחינוך חברתי-מיני.

התלמיד דיווח על אירועים נוספים שבהם אלון היה מעורב, והעובדת סיפרה על עדויות שאליהן נחשפה במהלך עבודתה עם תלמידיו של הרב. האירועים שעליהם פירט התלמיד בעדותו לא נכללו קודם לכן בכתב האישום המקורי שהוגש נגד אלון.

השניים הופנו אל המשטרה והציגו במהלך החקירה מסמכים חדשים, המצביעים על הקשר של הרב לאירועי אותה התקופה. כמו כן, העובדת והתלמיד העלו במהלך התשאול שני נערים נוספים שלהם קשר לפרשת אלון, והפרקליטות החליטה לכלול גם את השניים הנוספים בכתב האישום.

גורמים המעורבים בפרטי התיק סיפרו כי ההתפתחויות הללו עשויות להיות דרמטיות ואף להשפיע על סעיפי כתב האישום. בעקבות האירועים האחרונים בפרשה הוזמן אלון למסור עדות על הטענות החדשות. אך הוא טרם עשה כן, כיוון שהוא שוהה כעת בחו"ל.

פרקליטו של הרב אלון, עו"ד ברוך רובין, התייחס לנושא וציין כי "בקשה לתיקון כתב אישום, וההגעה הפתאומית של 4 עדים חדשים, ובהם לכאורה שני מתלוננים, שבוע ימים בלבד לפני תחילת המשפט ושנתיים לאחר התפוצצות הפרשה, במהלך פגרת הפסח, זהו אירוע מתוכנן שמטרתו הכפשת הרב אלון והוצאת דיבה".