בוקפלס: "נייצר את קהילת שוחרי הספרים הגדולה בעולם"

החברה, שהוקמה בשנת 2011, מפתחת פלטפורמה ייחודית בפייבסוק לשיווק ספרים

הפעילות: רוני גולן, מנכ"ל: "BookPulse מפתחת פלטפורמה ייחודית בפייבסוק לשיווק ספרים. התוכנה שפיתחנו מאפשרת למו"לים ולסופרים לבנות דפי ספרים בפייסבוק באופן מקצועי בכ-20 דקות בלבד, תוך שילוב רכיבים לקידום מכירות ויצירת באזז. באמצעות האפליקציות שלנו קוראים פוטנציאליים יכולים לעיין בביקורות של קוראים אחרים, לקרוא את הפרק הראשון של הספר, להשתתף בדיונים על אודותיו, וליהנות מקופונים, מבצעים ושירותי השוואות מחירים. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למו"לים לקבל מידע סטטיסטי מפולח על הקוראים, לרבות נתונים דמוגרפיים והרגלי קריאה שיאפשרו להם לשפר ולייעל את מאמצי השיווק שלהם".

מיקום החברה: קריית-גת.

בעלי החברה: רוני גולן ואיתי ארנר.

המחזור השנתי: "החברה סיימה את שלב פיתוח הביתא לפני כ-3 חודשים, וכבר החלה לשווק את המוצר. ב-2012 נגיע למחזור של כ-100 אלף דולר להערכתנו, וב-2013 (עד אז הפיתוח יושלם) הצפי עומד על מחזור מכירות של מיליון דולר".

כמה כספים הושקעו בחברה עד היום: "כ-650 אלף דולר".

השאיפה לשנים הקרובות: "לסיים את הפיתוח עד סוף השנה ולהתחיל בפעילות שיווקית נמרצת. שמנו לנו למטרה לייצר את קהילת שוחרי הספרים הגדולה בעולם בפייסבוק, ולהוות פלטפורמת שיווק הספרים המועדפת על המו"לים הגדולים והקטנים בארה"ב, כמו גם על עשרות אלפי הסופרים העצמאיים".

למה שווה להשקיע בכם: "פייסבוק היא מקום אידאלי לשיווק ספרים, שכן מרבית האנשים שקונים ספר חדש עושים זאת על-פי המלצת חבר. בנוסף, בעידן החדש מו"לים וסופרים מחפשים דרכים ליצור קשר ישיר עם הקוראים שלהם. בוקפלס היא החברה היחידה בעולם שמאפשרת להם לעשות זאת באופן טבעי, בעלויות נמוכות ובקלות. שווה להשקיע בנו כי המוצר עונה על שינויים בשוק וכבר בשלביו הראשונים הוא הוכיח את הצורך שלו".

איזה משקיע מחפשים?

"נדרש לנו משקיע פרטי או קרן הון סיכון, שנכונים להשקיע בין 300 אלף דולר ל-500 אלף דולר"

מה המשקיע יקבל בתמורה: מניות