איילת מצגר תשמש כמנכ"לית זמנית של הרשות השנייה

זאת עד למינוי מנכ"ל קבוע ■ השבוע תיסגר רשימת המועמדים הסופית לתפקיד

איילת מצגר תשמש כמנכ"לית בפועל של הרשות השנייה, עד למינוי מנכ"ל קבוע - כך החליטה מועצת הרשות השנייה בראשותו של ד"ר אילן אבישר.

בימים אלה מתכנסת ועדת איתור משותפת לתפקיד, ומצגר, המשמשת כסמנכ"לית הטלוויזיה של הרשות השנייה, נחשבת למועמדת בכירה לתפקיד. מנכ"ל הרשות הנוכחי, מנשה סמירה, יעזוב את תפקידו כבר בחודש מאי עם סיום הקדנציה.

ועדת האיתור, בראשותו של מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל, אמורה לחפש גם מועמדים לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, במקומו של ניצן חן.

רשימת המועמדים המסתמנת לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין כוללת גם את סמנכ"לית הרשות השנייה לרדיו, עידית צ'רנוביץ; אנשי משרד התקשורת יגאל לוי; נעמה הניג, ששימשה עצמה כיו"רית המועצה; וד"ר יחיאל שבי, דובר משרד התקשורת.

מועמדת נוספת היא ד"ר אורלי יחזקאל, חברת מועצה טרייה של מועצת הכבלים והלוויין. מועמדת מעניינת אחרת היא עו"ד דורלי אלמגור, ששימשה בעבר כיועצת משפטית למועצת הכבלים והלוויין.

כל השמות המוזכרים לעיל סירבו להתייחס לדברים ואמרו כי טרם הגישו את מועמדותם בפועל.

מועמדת אחרת ששמה נקשר גם בתפקיד זה וגם בתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה היא ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"לית הוועדה למדרוג. את תגובתה לא ניתן היה להשיג.

המועד האחרון להגשת המועמדות הוא בסוף השבוע הנוכחי, ולא מן הנמנע כי שני התפקידים יאוחדו במסגרת איחוד הגופים הרגולטוריים - תרחיש המוגדר במכרז עצמו.