יוסי בניון וסוכנו רכשו 4 דירות בפארק צמרת ב-14 מ' ש'

מדובר בשתי דירות בקומה ה-20 שרכש קצב, ושתי דירות בקומה ה-19 של המגדל, שאותן קנה בניון ■ סך הכול שילם כל אחד מהם 7 מיליון שקל על שתי הדירות

הכדורגלן יוסי בניון - קפטן נבחרת ישראל ושחקן קבוצת ארסנל האנגלית - וסוכנו האישי, רונן קצב, משקיעים בנדל"ן בישראל. השניים רכשו שתי דירות, כל אחד, בפרויקט של חברת קנדה ישראל בפארק צמרת בתל אביב.

מדובר בשתי דירות בקומה ה-20 שרכש קצב, ושתי דירות בקומה ה-19 של המגדל, שאותן קנה בניון. סך הכול שילם כל אחד מהם 7 מיליון שקל על שתי הדירות. מדובר בדירות בנות 4 חדרים, בשטח של 120 מ"ר - עם מרפסת, חניה ומחסן כל אחת. בחברת קנדה ישראל אישרו את הפרטים, ומסרו שעד כה נמכרו בפרויקט 120 דירות, וכעת הם בעיצומו של השלב האחרון בשיווק 44 הדירות שנותרו.

כמו במקרים רבים שבהם ידוענים רוכשים דירות בפרויקטים, גם השניים קיבלו הנחה מהחברה, כפי שמספר קצב: "קנינו את הדירות ב-14 מיליון שקל, וקיבלנו הנחה יפה במחיר. אנחנו מרוצים מהעסקה ומהפרויקט. חתמנו כבר על החוזים ושילמנו את הכסף. מבחינתנו זו מחשבה על השקעה לעתיד".

זו הרכישה השנייה של בניון מקבוצת קנדה ישראל. לפני כשנה רכש הכדורגלן חצי קומה בפרויקט בלו בחוף הצוק בתל אביב, תמורת 11 מיליון שקל.

ידוענים נוספים שרכשו דירה במגדל בן ה-43 קומות הם כדורסלן מכבי תל אביב ליאור אליהו, שרכש דירת 6 חדרים בקומה ה-30; משה נור, מבעלי נור סטאר מדיה, שרכש דירת 4 חדרים בקומה ה-10; והזמר קובי אפללו, שרכש דירת 3 חדרים בקומה ה-6.

פרויקט W PRIME , שבו 164 דירות, הוא הפרויקט השלישי של קבוצת קנדה ישראל בפארק צמרת. החברה אכלסה לפני כשנה את פרויקטW TOWER הסמוך, המתנשא לגובה 46 קומות. בנוסף, מקימה החברה בימים אלו גם את פרויקט W BOUTIQUE בן ה-31 קומות, שמצוי בשלבי ביצוע על ידי חברת אלקטרה בנייה.