נחתם הסכם האופציה במתחם קריניצי; כמה יעלו הדירות?

בכוונת הרוכשים לגבש קבוצת רכישה על הקרקע לבניית בניין מגורים בן 25 קומות ו-120 דירות ■ המחירים הצפויים בפרויקט יהיו החל מ-1.68 מיליון שקל לדירות 4 חדרים

קבוצת חג'ג' יחד עם אורי דורי ורוני מאנה רכשו את האופציה לרכישת קרקע במשולש קריניצי ברמת גן מהחברות אשדר, אזורים וצמח המרמן.

האופציה נרכשה באמצעות החברה הציבורית ריג'נסי בעבור שני מיליון שקל והיא תקפה למשך חמישה חודשים. בכוונת הרוכשים לגבש קבוצת רכישה על הקרקע לבניית בניין מגורים בן 25 קומות ו-120 דירות. באם תמומש האופציה, יעלה המגרש לחברי קבוצת הרכישה 108 מיליון שקל לא כולל מע"מ. אם לא תמומש האופציה סכום רכישתה לא יוחזר לרוכשים.

על פי ההסכם בין היזמים, רג'נסי של האחים חג'ג' תחזיק ב-50% מהפרויקט כאשר מאנה ודורי יחזיקו במחצית הנותרת בחלקים שווים (25% כל אחד).

מדובר במגרש הממוקם בחלקו המערבי של המתחם ואם יצליחו הרוכשים לגבש את הקבוצה בזמן שהוקצב הם יהיו הראשונים לעלות על הקרקע במתחם. מלבד המגרש המדובר, המתחם כולל זכויות לבניית חמישה בנייני מגורים נוספים. שטחו של מתחם המשולש הגדול הוא 235 דונם והוא גובל בכפר אז"ר ממערב, בר אילן בצפון, תל השומר בדרום וקרית קריניצי ממזרח. התב"ע שחלה על המתחם מאפשרת הקמת 980 יחידות דיור ופארק ירוק ששטחו כ-40 דונם.

בהמשך לחתימת האופציה נמסר היום מקבוצת חג'ג' שהמחירים הצפויים בפרויקט יהיו החל מ-1.68 מיליון שקל לדירות 4 חדרים והחל מ-2.08 מיליון שקל לדירות 5 חדרים. דירות גן בנות 5 חדרים עם מרפסת של 20 מ"ר וגינה בת 143 מ"ר, ישווקו במחיר 2.8 מיליון שקל ודירות פנטהאוז בשטח 190 מ"ר עם מרפסת בשטח 40 מ"ר יישווקו ב-4.5 מיליון שקל.

את קבוצת חג'ג' , אורי דורי ורוני מאנה ייצגו בעסקה עורכי הדין נדב אברמוביץ, אילן לוי וקובי מיכאל ממשרד חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות' ואת החברות צמח המרמן, אזורים ואשדר ייצגו בעסקה עו"ד ברוך אדלר וריקי שחר ממשרד אדלר ושות'.