לראשונה בישראל: חברת השמה המתמחה בעולמות השיווק

קודקס שיווק היא היחידה בישראל המתמחה באיתור וקידום אנשי שיווק אקדמאיים ובעלי ניסיון, בכל הדרגים ועבור כל סקאלת המשרות בענף השיווק

לראשונה בישראל, חברת השמה המתמחה בעולמות השיווק. החברה, קודקס שיווק, היא היחידה בישראל המתמחה באיתור וקידום אנשי שיווק אקדמאיים ובעלי ניסיון, בכל הדרגים ועבור כל סקאלת המשרות בענף השיווק.

קודקס שיווק משלבת ייעוץ אישי מאת יועצי השמה מומחים, עם שירותי תוכן חדשניים מסוגם ומציעה מרכז מידע מקיף בתחום הקריירה בענף השיווק.

החברה הוקמה משיתוף-פעולה של קודקס, חברת ההשמה המובילה בישראל בענף המשפט, ואבי זיתן, מומחה לשיווק המייעץ לגופים רבים במשק ומי ששימש בתפקידי שיווק בכירים, בהם סמנכ"ל השיווק של סמסונג ומנהל התקשורת השיווקית בסלקום.

קודקס שיווק מובילה מתודולוגיה ייחודית המבוססת על הבנה מעמיקה של צרכי החברות. החברה מציעה שיטה לאיתור, מיון ובחירה קפדנית ומדויקת של מועמדים איכותיים ושמה דגש על מצוינות בעולמות השיווק.

החברה השקיעה מאות אלפי שקלים בפיתוח מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם לאיתור מדויק של מועמדים מתאימים בענף השיווק וייסדה שיטות עבודה חדשניות לגיוס מועמדים דיסקרטיים ברשתות החברתיות.

כבר בחודשי הפעילות הראשונים בנתה החברה מאגר אדיר של מועמדים איכותיים ודיסקרטיים, שמיהרו להצטרף למיזם החדש. חזון החברה החדשה הוא להוות את מדורת השבט של כל משרות השיווק בישראל.