הפרסומת למזגני טורנדו עם שון גיטלמן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מדורגת השבוע כפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת היא בכיכובה של מיקי חיימוביץ', מגישת החדשות לשעבר, שמסבירה לקהל הצופים כי גישת ה"יהיה בסדר" של הישראלים יכולה להיות מסוכנת בתחום הביטוח.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 12.6%, כאשר עוצמת הזכירה נמוכה ב-30% מהממוצע.

הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מדורגת השבוע בראש טבלת האהובות.

שיעורי האהדה לפרסומת זו נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 21.8%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-10% מהממוצע. מניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת זו עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה בגיל.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי האימרה השחוקה, לפיה "ילדים או כלבים תמיד גונבים את ההצגה", מוכיחה את עצמה שוב בפרסומת של מזגני טורנדו, בה מופיע הילד שון גיטלמן מהתוכנית "בית-ספר למוסיקה", אשר מזניק את הפרסומת לראש טבלת הפרסומות האהובות.

הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). זוהי עלייה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר - הפרסומת של בזק, שסך ההשקעה בה עמד על 1.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 412 (בהשוואה ל-404 בשבוע שעבר), ובמקביל סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-43 מיליון דולר (לעומת 39.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות