הייתם קונים? בית בחו"ל עם בריכה - ב-44 אלף שקל

בארץ יקר לקנות דירה? באתר יד 2 משיקים שירות חדש בשיתוף אתר הנדל"ן PropertyAway, המכיל עשרות אלפי מודעות למכירת נדל"ן בחו"ל ■ טווח המחירים? בין 44 אלף שקל ל-260 מיליון שקל

בארץ יקר לקנות דירה? באתר יד 2 משיקים שירות חדש בשיתוף אתר הנדל"ן PropertyAway, המכיל יותר מ-70 אלף מודעות המציעות למכירה נכסי נדל"ן יד שנייה בטווחי מחירים עצומים, חלקם אטרקטיביים עבור הקונה הישראלי.

כך לדוגמה, המחיר הנמוך ביותר באתר לנדל"ן בחו"ל להשקעה, עומד על כ-44 אלף שקל (9,000 אירו), ומתייחס לבית במתחם מגורים בקוסטה בלנקה שבדרום ספרד. לבית, שמחירו כמחיר מכונית יד שנייה, 2 חדרי שינה, מקלחת ושטח של 55 מ"ר.

דירה בחו
 דירה בחו


ובקצה השני בסקאלת המחירים, ניתן למצוא וילה במיקום הרבה יותר אטרקטיבי - איביזה שבספרד - במחיר של לא פחות מ-260 מיליון שקל (53 מיליון אירו). בוילה 7 חדרי שינה ו-7 מקלחות ושטחה הכולל 1,500 מ"ר, זאת בנוסף לכמה מאות מ"ר נוספים של גישה ללגונה. ניתן למצוא בוילה חדר קולנוע, בר, בריכה ומרתף יינות.

אם חשקה נפשכם בבית נופש באי כרתים, וילה עם 3 קומות, כ-200 מ"ר עם מרפסת, מטבח, אח ומזגן בניאפוליס התענוג יעלה לכם כ-615 אלף שקל. חיפוש מהיר באתר יד 2 קטגוריית דירות למכירה בישראל מראה שבמחיר זה ניתן לרכוש דירת 3 חדרים של 80 מ"ר בקומה השלישית באשקלון.

"השירות נועד לתת מענה להתעניינות ההולכת וגוברת של ישראלים בנדל"ן להשקעה בחו"ל כאלטרנטיבה אטרקטיבית לשוק המקומי", אמר מנכ"ל יד 2 יבין גיל-מור. "הפלטפורמה החדשה הזו מפשטת את ההליך של רכישת נדל"ן בחו"ל, ומאפשר השוואה של מגוון רחב של נכסים בצורה ידידותית לגולש הישראלי".