דנון: "בגלל המתיפייפים מהשמאל, המסתננים אנסו ילדה"

ח"כ דני דנון: "צריך לגרש מישראל את כל 60,000 המסתננים הבלתי חוקיים - הנזק לחברה גדול מדי" ■ נתן זהבי: "אתם אחראים - המתיפייפים הימניים המסריחים"

עוד התבטאות קשה של ח"כ דני דנון בנושא המסתננים: "בגלל המתיפייפים מהשמאל, המסתננים אנסו ילדה בת 15 בדרום תל-אביב", אמר דנון בדיון שהתקיים היום (ג') בוועדת הפנים של הכנסת.

דנון, נזכיר, הוא יו"ר השדולה לטיפול בבעיית המסתננים, והוא זה שיזם את הדיון בעקבות אירועי האלימות האחרונים בקרב המסתננים ונגדם.

לדברי דנון, "האלימות והמתח בדרום תל-אביב וברחבי הארץ בעקבות תופעת המסתננים גובר, והשיתוק של משרדי הממשלה גרם להקמת מחנה פליטים בדרום תל-אביב".

דנון הטיח ביקורת קשה כלפי גורמי השמאל, אשר מסכלים לדבריו את פעולות הממשלה לגירוש המסתננים, באמצעות מאות עתירות לבתי המשפט: "בגללכם, המתיפייפים מהשמאל, המסתננים היכו שלשום מבוגר בן 60 בגלל שישב על ספסל, ושדדו זקנה שהלכה ברחוב".

דנון התייחס למאות העתירות שהוגשו לבתי המשפט ושיתקו לדבריו את משרדי הממשלה שאינם פועלים בכדי לקדם את הגירוש. "רק גירוש עכשיו! ולפני שיהיה מאוחר מדי, יפתור את המצב הקיים", אמר דנון.

דנון סבור כי לפתרון בעיית המסתננים יש "לבנות את הגדר, להקים מתקן שהייה ולגרש עכשיו. צריך להוציא ממדינת ישראל את כל 60,000 המסתננים הבלתי חוקיים. מוסריות והומניות זה חלק מערכי החברה הישראלית, אך אחרי שהכנסנו אותם לביתנו, ומקרי אונס ושוד מציפים את השכונות, הגיע הזמן לגרש אותם ומיד - הנזק לחברה הישראלית גדול מדי".

נתן זהבי: "אתם בימין אשמים"

בעקבות דבריו של דנון היום, שדרן הרדיו נתן זהבי הגיב בתקיפות בתוכנית הרדיו שלו היום ברדיו 103FM. "אתה חתיכת מאנייק זבל שלא ברא השטן", הטיח זהבי בדנון. "בגלל מתיפייפים ודרקס כמוך בכנסת, שלא מעבירים את חוק הסירוס הכימי, נאנסים ונפגעים מינית אלפי ילדים בשנים האחרונות, כשהפדופילים מסתובבים חופשי ועושים את מה שהם עושים".

"כדאי שאתה, דני דנון, ומירי רגב ושאר חבריכם במפלגת הליכוד, תבינו - אתם הבאתם את עשרות אלפי המסתננים לדרום תל-אביב, וכל הנאנסות והמותקפות שם זה בגללכם, המתיפייפים הימניים המסריחים שאתה אחד מהם - אתם אחראים, לא השמאל ולא התקשורת - ראש הממשלה, הממשלה והכנסת", לדברי זהבי.