חשד: בעל חברת השקעות עקץ לקוחות במיליוני שקלים - ונעלם

כמה מהמתלוננים הגיעו אתמול לבית בעל חברת ההשקעות בסביון במטרה לקבל הסברים על מעשיו, אך גילו כי הבית ריק וכי המנהל נעלם ■ נ', משקיעה שנפלה קורבן לעוקץ: "הוא ביקש מינימום חצי מיליון שקל והבטיח תשואה גבוהה מאוד"

מפלג ההונאה במשטרת מחוז תל-אביב חוקר תלונה של מספר משקיעים שטוענים כי נעקצו במיליוני שקלים על-ידי בעל חברת השקעות שניתק עמם קשר. לבעל החברה אין רישיון השקעות.

על-פי החשד, המתלוננים העבירו מאות אלפי שקלים אל ע', בעל חברת ההשקעות שבאחרונה נעלם עם כספם. כמה מהמתלוננים הגיעו אתמול (ב') לבית השכור של בעל בית ההשקעות בסביון במטרה לקבל הסברים על מעשיו, אך גילו כי הבית ריק וכי ע' נעלם.

נ', אחת מהנשים שכמעט נפלה קורבן למעשי המירמה לכאורה של בעל חברת ההשקעות, סיפרה ל"גלובס" כיצד הוא ניסה לשכנע אותה להשקיע אצלו כספים: "ע' הגיעה אלינו הביתה ונראה תמים ונחמד. הוא הבטיח לי ולבעלי שאם נשקיע אצלו סכום מינימום של חצי מיליון שקל, הוא ישקיע אותו בשווייץ ויניב לנו תשואה גבוהה מאוד".

נ' ציינה כי ברגע האחרון היא ובעלה החליטו שלא להשקיע אצל ע', אך כמה מחבריהם הטובים ביותר השקיעו אצלו סכומים גבוהים: "סכום המינימום שע' ביקש היה חצי מיליון שקל, וחברים שלי מכרו בתים שהיו בבעלותם והשקיעו את התמורה אצלו. הם קיבלו כל חודש 100 אלף שקל 'על הנייר' בלבד, במשך כמה שנים".

במשטרת מחוז תל-אביב אישרו את הדברים. לדברי המשטרה, "אתמול הוגשו תלונות של כ-10 מתלוננים נגד הבעלים של בית ההשקעות, ונפתחה חקירה במפלג ההונאה של המחוז".