הפרסומת של מגזני טורנדו חוזרת לראש דירוג האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' מובילה את הזכורות

הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בכיכובו של שון גיטלמן מהתוכנית "בית-ספר למוסיקה", חוזרת לראש דירוג הפרסומות האהובות ביותר. יחד עם זאת, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 21.6%, כאשר עוצמת הזכירה נמוכה ב-30% מהממוצע.

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של מיקי חיימוביץ', היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.4%, כאשר עוצמת הזכירה נמוכה ב-30% מהממוצע.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי למרות ש-5 הפרסומות האהובות ביותר הן פרסומות בעלות פן הומוריסטי, דווקא הפרסומת אשר בולטת ברמת הזכירות ומגיעה בפעם השלישית לראש מדד הפרסומות הזכורות היא הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ', הפונה אל הצופים ב"גובה העיניים" ומצליחה למשוך את תשומת לבם.

הפרסומת של הוט, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.44 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - השקעה דומה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר, שהייתה שייכת לחברת סלקום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד מעט בהשוואה לשבוע שעבר ל-416 (לעומת 456 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד, ועומד על כ-36 מיליון דולר (בהשוואה ל-44.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות
 הפרסומות הזכורות והאהובות