חשד: אריתראי תקף מינית ילדות בחוף ת"א ודחף את ראשן למים

עפ"י החשד, הנתין הזר מאריתראה ביצע מעשה מגונה בנערות בנות 14 ו-8 בזמן ששחו בים ■ שוטר, מציל ופקח הוציאו את החשוד מהמים בכוח ועצרו אותו

שוב חשד לאירוע תקיפה על רקע מיני של אזרח זר בתל-אביב: במהלך השבת, סמוך לשעה 14:30, הוזעקו כוחות משטרה לחוף ירושלים בתל-אביב, בעקבות דיווחים על תקיפה של שתי נערות - בנות 14 ו-8 שבילו במקום. בחקירה הראשונית עלה החשד כי נתין זר מאריתריאה ביצע מעשה מגונה בנערות בזמן ששחו בתוך המים.

האירוע התרחש ביום שבת בצהריים בחוף ירושלים בתל-אביב. אחד המצילים נכנס למים יחד עם שוטר ופקח, והם יצאו כשבידיהם גבר כבן 30, נתין זר מאריתראה כאמור, שעל-פי החשד תקף מינית נערה. הצרחות מתוך המים החרידו את השלווה בחוף.

על-פי העדויות מהמקום, החשוד נכנס למים והחל לשלוח ידיים לעבר איבריה המוצנעים של בת ה-14, ואף הכניס את ראשה בכוח לתוך המים. הנערה החלה לצרוח בבהלה ולבקש עזרה מרוחצים במקום.

טל פילטוב, אחראי מצילים בחופי תל-אביב, סיפר כי "המציל הבחין בנעשה כאשר בת ה-14 יצאה ממים וניגשה לתחנת הפיקוח להתלונן. שוטר שהיה בתחנת ההצלה שאל אותה אם היא יכולה לאתר את החשוד".

"באמצעות המשקפת הם הצליחו לראות אותו, בעודו במים, כשהוא מטריד ילדה נוספת, כבת 8, שהוריה נמצאו על החוף מחוץ למים. ככל הנראה הוא ניסה לגעת באיבריה האינטימיים", הוסיף אחראי המצילים. "השוטר, יחד עם מציל ופקח, ירדו מהתחנה ורצו אל החשוד, הוציאו אותו מהמים בכוח ועצרו אותו".

החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל-אביב.

רק ביום שלישי שעבר התלוננה אישה כבת 50 במשטרת לב תל-אביב על כך שבתחילת החודש הותקפה על-ידי אזרח אריתריאה. על-פי החשד, ב-3 במאי נכנס החשוד לפנות בוקר לביתה שברחוב אלנבי בתל-אביב וניסה לאנוס אותה. לדבריה, הוא תקף אותה באלימות, היכה אותה בחוזקה ואז עזב את המקום. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרה. לאחר התקיפה היא פינתה את עצמה לבית-החולים, שם טופלה, וכן פונתה למוקד לנפגעות אונס.