עוד לפני הלידה: שילב ממקדת מאמצים שיווקיים בנשים הרות

הלקוחות יקבלו כרטיס מועדון בחינם, הנחות בהזמנת חבילות לידה והטבות נוספות ■ 13 מתוך 50 הסניפים של הרשת ימותגו תחת השם "שילב הריון"

רשת שילב משיקה אסטרטגיה חדשה, במסגרתה היא מבקשת לחבור לנשים היולדות עוד בשלב ההריון. במסגרת זו, נשים הרות יקבלו הטבות מיוחדות כלקוחות VIP. המטרה היא להביא את הלקוחה לבצע ברשת את קניית טרום הלידה, הרכישה המשמעותית של כל הורה לילד ראשון.

המהלך נועד לבדל את הרשת משלל המתחרים שקמו לרשת, הכוללים בעיקר רשתות קטנות וחנויות פרטיות החורטות על דגלן את יתרון המחיר.

"אחת ל-3-5 שנים אנחנו מטפלים ברשת בהיבט אסטרטגי ומוצאים דרכים להמציא את עצמנו מחדש", אומרת ענת לוין, מנכ"לית שילב.

לרשת יש כיום 50 סניפים. 13 מהסניפים מתמקדים בהזמנות ציוד לתינוקות ויכונו מעתה "שילב הריון".

הלקוחות ההרות יקבלו כרטיס מועדון של הרשת בחינם (עלות רגילה היא 50 שקל תמורת זיכוי באותו הסכום), 500 שקל הנחה בהזמנת חבילת לידה בסך של 3,000-4,000 שקל, ספר שמות במתנה ויחס מועדף בסניפים בדמות קופה ייעודית, פינות מנוחה או קו טלפון אדום.

הלקוחות יוכלו ליהנות גם מהצעות סחר מגופים שעימם תקיים שילב שיתופי-פעולה. כך למשל שיתוף-פעולה עם מעברות, במסגרתו חבילת מטרנה תשלח ליולדת הטרייה.

ההשקעה הכוללת במהלך, שיגובה בקמפיין בעיתונות ובמדיה הדיגיטלית, עומדת על 2 מיליון שקל.

בנוסף, שילב משיקה אתר אינטרנט מחודש המאפשר רכישת מוצרי הרשת אונליין. המחירים באתר נמכרים במחיר זהה לחנויות, אך בנוסף יימכרו בו מוצרים בהנחה, באמצעות "חנות הסנסציות" .

מחזור המכירות של ענף מוצרי התינוקות מוערך במיליארד שקל בשנה. ההורים הם צרכנים מחוזרים, בעיקר כשמדובר בילד ראשון (בכ-30% מהלידות). בשנת 2011 נולדו כ-160 אלף תינוקות בישראל.