קרדיולוג בכיר שילם 10.2 מ' ש' על דירת 3 חד' בת"א

הדירה משתרעת על חצי קומה בשטח 196 מ"ר במגדל מאייר, עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר, והיא ממוקמת בקומה ה-25 של המגדל בן ה-42 קומות ■ המכירה משקפת סכום של 52 אלף שקל למ"ר

בזמן שקבלנים ממשיכים ומשווקים דירות באמצעות מבצעים כדי לדרבן את הרוכשים לרכוש דירות בכל רחבי הארץ, בתל אביב נשברים שיאי מחיר למ"ר במגדלי היוקרה.

היזמים של מגדל מאייר ברוטשילד דיווחו היום על מכירת דירה בת 3 חדרים במגדל בעבור 10.2 מיליון שקל. הרוכש הוא קרדיולוג בכיר. הדירה משתרעת על חצי קומה בשטח 196 מ"ר עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר והיא ממוקמת בקומה ה-25 של המגדל בן ה-42 קומות. המכירה משקפת סכום של 52 אלף שקל למ"ר.

עסקאות קודמות במגדל, גם בקומות גבוהות יותר משקפות מחיר נמוך יותר למ"ר. כך למשל, דירת פנטהאוז בת 395 מ"ר בקומה ה-31 שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי מנכ"ל מלאנוקס אייל ולדמן ב-19 מיליון שקל משקפת מחיר למ"ר בגובה כ-48 אלף שקל. במקביל, נמכרו במגדל שתי דירות בנות 196 מ"ר בקומות הבניים של המגדל בכ-9 מיליון שקל, מחיר המשקף כ-46 אלף שקל למ"ר.

מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, התייחס היום לעסקה ואמר: "אנחנו נמצאים בשלבי שלד די מתקדמים לכן זה רק טבעי שהמחירים יעלו. אני מעריך שהמחירים ימשיכו ויעלו ככל שנתקרב למועד האכלוס, בעוד פחות משנתיים".

מגדל "מאייר ברוטשילד" שוכן בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי בתל אביב. מחברת ברגרואין רזידנטיאל נמסר כי 60% מהדירות כבר נמכרו לישראלים ולתושבי חוץ. משרד עוה"ד המלווה את הפרוייקט משלביו הראשונים הוא חג'ג'בוכניקויינשטיין.