הטורנדו מכה שנית: הפרסומת עם שון גיטלמן - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין רשם את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר מתחילת 2011

הפרסומת השנייה בסדרת הפרסומות של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מגיעה שוב למקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות והאהובות.

הפרסומת מציגה את שון גיטלמן מהתוכנית "בית-ספר למוסיקה", כשהוא מתקשר לשירות הלקוחות של טורנדו ומספר כי בטעות נשפך לו מיץ על השלט של המזגן. גיטלמן שמח לגלות שהטכנאי יגיע עוד באותו היום כדי לתקן.

הפרסומת מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר, כאשר שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.9%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-30% הממוצע.

הפרסומת היא גם האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%, עם עוצמת אהדה הגבוהה ב-70% מהממוצע. שיעורי אהדה אלה הם הגבוהים ביותר שהתקבלו מאז תחילת שנת 2011.

הפרסומת לקוקה-קולה - המושקעת ביותר

הפרסומת של קוקה-קולה למשקה קוקה-קולה ZERO, באמצעות פרסום דחף, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה משבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 465 (בהשוואה ל-434 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה - ועומד על כ-42.7 מיליון דולר (בהשוואה ל-39 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות