4 "מגדלים אקולוגיים" בני 30 קומות ייבנו בבאר שבע

450 דירות ייבנו בסה"כ בפרויקט, בגודל 4 ו-5 חדשים ■ המגדלים ייבנו בתכנון אקולוגי

4 מגדלי יוקרה בני 30 קומות כל אחד, שיכילו יחדיו כ-450 דירות, ייבנו בתכנון אקולוגי בשכונה ט' שבבאר שבע בתכנונו של אדריכל אבנר ישר ושותפו יואב מיכאל, כך לפי תוכנית שאושרה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז דרום.

יזמי הפרויקט הם חברת "לאקי קאנטרי" של משפחת סבן מהדרום. הפרויקט ייבנה בשדרות טוביהו ויותאם לבנייה מדברית אקולוגית ולאקלים המדברי. המגדלים ייצרו מתחם פרטי סגור לאורך הרחוב, שהינו ציר תנועה מרכזי שחוצה את העיר. הפרויקט יוקם סמוך לגרנד קניון באר שבע, קניון של חברת מליסרון והיזם אלי להב.

הדירות בפרויקט יהיו בגודל 4 ו-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. טרם נקבעו מחירי הדירות בפרויקט. בכל מגדל יהיו ארבע מעליות ושני חדרי מדרגות.

לדברי ישר, "כשתכננו את הפרויקט עמדה לנגד עיננו שבירת החזות המדברית הצחיחה ויצירת מוקד מגורים חדשני התואם לחזון הפיתוח של העיר. בנייה ירוקה מדברית דורשת ידע רב ומשפיעה על התכנון, לא כל שכן בנייה מדברית במגדלים. העמדת המגדלים נגזרת מכיוון השמש לא רק בקיץ אלא גם בחורף - העמדת המגדלים ב-4 הפינות של החלקה תוחמות את המגרש ומאפשרות ליהנות מקרני השמש החמימות בחורף ללא הטלת צל אחד על השני, מחד, ומהצללה בקיץ, מאידך. למעשה, אנו מביאים סטנדרט של מגדלים מת"א - לבאר שבע וברמת גימור גבוהה עם שיטת בנייה מתקדמת".