הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון וטורנדו מובילות

גיאוקרטוגרפיה: טורנדו ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות ■ הבלונים של פלאפון בראש הפרסומות הזכורות

הפרסומת של פלאפון לחבילת גלישה Unlimited, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת נראה מוכר בלונים שדואג למלא את השמיים בבלונים עבור ילד קטן. שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.8%. מדובר בשני סרטונים שהעלתה החברה במקביל, בעלי אותו קריאייטיב, ובכל אחד סגיר שונה.

השבוע, בפעם השלישית ברציפות, הפרסומת השנייה בסדרת הפרסומות של מזגני טורנדו, כובשת את ראש טבלת האהובות, כאשר גם בסרטון הנוכחי מככב שון גיטלמן מ"בית הספר למוסיקה".

בחודשיים האחרונים שתי פרסומות של טורנדו הובילו את מדד האהובות במשך 5 שבועות. השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי, העומד על 21.5%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של פלאפון בולטת במדד הפרסומות הזכורות הודות לשימוש בקריאייטיב בולט, יחד עם השקעה כספית רבה במדיה (כ-1.6 מיליון דולר במצטבר עבור שני הסרטונים, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת של משרד ראש הממשלה המעודדת העסקת מיעוטים, באמצעות לפ"מ, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית עבור פרסומת בודדת, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. לפי יפעת בקרת פרסום ההשקעה בפרסומת זו עומדת על כ-1.46 מיליון דולר. עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 489 (בהשוואה ל-465 בשבוע שעבר), וסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-43 מיליון דולר (בהשוואה ל-42.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות

תיקון: קמפיין שופרסל עלה באמצעות גיתם BBDO ולא כפי שצוין בטבלה לעיל.