9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; הוט מובייל - הכי זכורה

הפרסומת למזגני טורנדו לא שודרה השבוע - אך מתברגת שנייה בשתי הטבלאות

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, שבה שני כהן מספרת ללקוחות מה יקרה אם הם יעזבו את סוכן הביטוח שוקה, מדורגת בראש מדד הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 22.3%.

הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות ראובני-פרידן IPG, מובילה בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר את דירוג הזכורות. בפרסומת, רמי הויברגר מהתוכנית "ילדי ראש הממשלה" מעוניין להוריד את מחירי הסלולר מכיוון שהוא חושב שיש מחאה, ולכן פונה למשה איבגי, ה"בורר". שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.4%.

לדברי איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, 4 הפרסומות האהובות ביותר השבוע מהוות חלק מסדרת פרסומות לכל אחד מהמותגים, והדבר משקף את אהדת הציבור הישראלי לפרסומות הומוריסטיות עם פריזנטורים קבועים וסיפור מסגרת קבוע.

הפרסומת למזגני טורנדו, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, לא שודרה השבוע - אך מדורגת שנייה בשני הפרמטרים.

הפרסומת של הוט מובייל היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית. סך ההשקעה בה עומד על כ-2.3 מיליון דולר (לפי יפעת בקרת פרסום) - עלייה משמעותית לעומת הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (כ-1.46 מיליון דולר).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 485 (לעומת 489 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים, עומד על כ-42.8 מיליון דולר (בהשוואה ל-43 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות