קשת תשקיע 10 מיליון שקל בלוח שידורי הקיץ של ערוץ 24

על פיתוח הלוח הופקד איש הטלוויזיה ארז טל, והוא כולל 5 תוכניות חדשות

הזכיינית קשת השקיעה בערוץ 24 כ-10 מיליון שקל בשידורי הערב לקיץ הקרוב, כך עולה מהערכות בשוק. מדובר בשליש מתוך תקציב הערוץ כולו.

לוח השידורים החדש, שיעלה ביום שישי הקרוב, יכלול 5 תוכניות חדשות, והוא צפוי להימשך לפחות עד החגים. על פיתוח הלוח אמון איש הטלוויזיה ארז טל, שמונה לפרוייקטור לטובת הנושא.

בקרוב צפוי הערוץ, שבאחרונה חודש רישיונו, להעלות אפליקציה חינמית חדשה לאייפון ולאייפד.

ללוח החדש מספר מאפיינים ייחודיים, ובראשם העלייה ברמת הערך ההפקתי של תוכניות הערוץ, שהתמקד בחודשים האחרונים בעיקר באולפני רצף.

בין היתר תעלה תוכנית מוקומנטרית חדשה שתעקוב אחר צוות בידור במלון אילת, בשם "מה שקורה באילת", שעשועון חדש בהגשתם של אבי נוסבאום וצוות הבדרנים דודבני וקובץ' ("אל תענו לי") ותוכנית בידור מרכזית שעבר עלתה בהרצה בהגשתו של "אבי הזמר". 3 התוכניות, יחד עם תוכנית בשם "תצחיק אותי", ישובצו ביום שישי בערב ליצירת בלוק תוכני רציף. יש לציין כי יום שישי בערוץ 2 הוא יומה של הזכיינית רשת.

הבחירה של הערוץ בתכנים אלה מעידה על משמעות נוספת ללוח, והיא ניסיון לפנייה לקהלים שאינם בהכרח חובבי הז'אנר הים-תיכוני, שעמד במרכז שידורי הערוץ.

בערוץ מעידים על כך שמאז עליית "אבי הזמר המארח" נוספו לערוץ קהלים צעירים יותר, כשלמעלה מ-1.5 מיליון צופים בכל שבוע נחשפו לערוץ 24 בחציון הראשון של 2012.

על-פי נתוני הערוץ, חל גידול של 22% לעומת החציון המקביל אשתקד. המטרה היא להעלות את ממוצע הצפייה בערוץ, ולו במעט, באופן קבוע.

האפשרות לפנות יותר תקציב לתכנים הגיעה בזכות העובדה שבקשת החליטו לבנות אולפן בתוך בניין הזכיינית ברמת-החי"ל בתל-אביב ולחדול מלעשות שימוש באולפנים חכורים או בהקמת אולפנים נודדים. הדבר איפשר חסכון כלכלי.

בבסיס הערוץ ימשיכו לעמוד במהלך השבוע תוכניות רצף שישלבו קליפים, בהגשת ירון אילן, קותי סבג, אלירז שדה, עינת שרוף, עמית בחובר ונטלי דדון.