כתב אישום: אלי טביב ומאבטחו תקפו קטין שקילל את טביב

הפרקליטות: המאבטח תפס את הקטין שעצר ליד ביתו של טביב וקילל אותו ■ הבעלים היוצא של הפועל ת"א נאשם גם בהשמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט

פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה הבוקר (ד') לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב אישום נגד אלי טביב, הבעלים היוצא של הפועל תל-אביב בכדורגל, ונגד מאבטחו, אילן פניבילוב, בגין תקיפתו ופציעתו של אוהד קטין אשר הפגין מול ביתו של טביב. השניים מואשמים בתקיפה בנסיבות מחמירות (בצוותא). טביב מואשם גם בהשמדת ראיה ובשיבוש מהלכי משפט.

על-פי כתב האישום, בשל חוסר שביעות-רצונם של אוהדי קבוצת הפועל תל-אביב מתפקודו של טביב כבעלים, אירעו ליד ביתו הפגנות והפרות סדר, ובשל כך הוצב פניבילוב כמאבטח ליד ביתו של טביב, והתוקנו מצלמות אבטחה בבית.

על-פי כתב האישום, פניבילוב תפס קטין אשר עצר ליד ביתו של טביב וקילל את טביב. בהמשך, נטען, לאחר שיצא טביב מביתו, התפתח בין השלושה דין ודברים, בעוד פניבילוב אוחז בידו של הקטין. אז החלו הנאשמים לתקוף את הקטין באגרופים ובבעיטות בכל חלקי גופו, והמשיכו גם לאחר שנפל על הכביש, עד אשר הגיעה למקום ניידת משטרה.

לאחר האירוע התבקש טביב על-ידי חוקר משטרה למסור את המכשיר המקליט את צילומי מצלמות האבטחה בבית, ובבדיקה התברר כי טביב, או מי מטעמו, מחק את כל הצילומים שהיו שמורים על גבי המכשיר וכן את יומן הפעולות שבוצעו במערכת המכשיר עד לתאריך זה, וזאת במטרה להסוות את הפעילות שנעשתה במערכת קודם לכן.

כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד מוריה גרין.