אשטרום זכתה במכרז של כ-750 מיליון שקל בכביש 531

המכרז של החברה הלאומית לדרכים הינו לתכנון וביצוע המקטע דרומי של נתיבי איילון במסגרת פרויקט 531

קבוצת אשטרום זכתה במכרז של החברה הלאומית לדרכים לתכנון-ביצוע פרויקט המקטע דרומי של דרך מס' 20 (נתיבי איילון) במסגרת פרויקט דרך 531. התמורה בגין העבודות תסתכם בכ-750 מיליון שקל. מדובר באחד המכרזים הגדולים בתחום תשתיות הכבישים בישראל בשנים האחרונות. קבוצת אשטרום התקשרה במכרז עם מחצבות ורד אשר תספק את החומרים והלוגיסטיקה הנדרשת לביצוע העבודות.

מכרז זה, הינו חלק ממגה פרויקט התשתיות 531 הכולל את המשך דרך נתיבי איילון והתחברותה לכביש מס' 2 באזור רישפון ואת סלילת דרך 531 המחברת את כבישי הרוחב 6 ו-4 לנתיבי איילון.

במסגרת המכרז בו זכתה קבוצת אשטרום יבוצעו בין השאר עבודות השלמה למחלף שבעת הכוכבים, בניית מחלף מעפילים המחבר את הרצלייה פיתוח וכפר שמריהו למערכת התשתיות של 531 וכן ההקמה של מחלף שמריהו מזרח.

עוד כולל הפרויקט העתקה של מסילות החוף הקיימת למסלולים החדשים של כביש 20 (נתיבי איילון), מחלף רכבתי המחבר בין מסילות החוף למסילות השרון ,הרחבה של תחנת הרצליה הקיימת , הכנות לחיבור פרויקט ה- BRT של הרצליה ועוד.

הפרויקט מתוכנן להקל על הגודש הקיים היום בכניסה לת"א ולהוות ציר מרכזי בחיבור שבין הישובים: הרצליה, רעננה, כפר סבא וכפר שמריהו למטרופולין ת"א וזאת באמצעות , כאמור, מערכת הכבישים והרכבות המתוכננת.

שי אתרוגי, מנכ"ל אשטרום קבלנות, אמר היום: "זכייה זו, מהווה המשך לגידול בפעילות של קבוצת אשטרום בתחום הביצוע בישראל, הן בתחומי הבניה הציבורית והמגורים והן בתחום התשתיות על היבטיו השונים. פרויקט גדול ומורכב זה יביא לידי ביטוי את הסינרגיה ומגוון היכולת המקצועית הגבוהות הקיימות בחברה על כלל מרכיביה. החברה נהנית כיום מצבר עבודות משמעותי ביותר במגוון תחומי פעילותה".