"אפשר לקנות בית ב-30 אלף ד' ולהשכיר ב-800 ד' בחודש"

גורו הנדל"ן והמולטי-מיליונר האמריקאי הגיע לביקור בישראל, בראיון ל"גלובס TV": "המשק האמריקני במצב נדיר - יש הזדמנויות נהדרות, מי שישקיע עכשיו ייחשב בעוד 3 שנים לגאון" ■ היכנסו וצפו בראיון המלא עם שמין

ארצות הברית דולר וול סטריט נדלן נדל"ן בתים / צלם: thinkstock
ארצות הברית דולר וול סטריט נדלן נדל"ן בתים / צלם: thinkstock

"ארה"ב עדיין נמצאת 'במבצע' בשווקים רבים. אטלנטה, דרום פלורידה, מיאמי, פורט לות'רדייל, החוף המערבי של פלורידה, חלקים מקליפורניה, מקומות במרכז ארה"ב כמו סקרמנטו ולאס וגאס", כך מציין רוברט שמין, גורו הנדל"ן והמולטי-מיליונר האמריקאי. צפו בראיון המלא באתר "גלובס".

לדברי שמין, אשר כתב את רב המכר "למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?" של הניו-יורק טיימס, ונחת בישראל בסוף השבוע האחרון במסגרת סיבוב הופעות של סדנת "איש המיליון דולר": "זה נמשך כבר שנתיים ויפסיק בקרוב. נותרה לנו אולי שנה וחצי עד שזה ייפסק".

שמין התייחס למצב המשק האמריקני, אשר מעניק הזדמנויות רכישה רבות בנדל"ן: "הריביות אפסיות שזה דבר מאד נדיר, האינפלציה אפסית, המחירים מאד נמוכים - זה קרה בעבר, לא מדובר ממש במשהו חדש, אולם אם תקנו 'נכון' תוכלו בעוד 3 שנים להיחשב לגיאונים, כי השוק האמריקני יתאושש, האינפלציה תעלה ואיתה המחירים".

שמין, המחזיק מעל 1,000 נכסי נדל"ן ב-7 מדינות שונות, ציין כי "אני קונה עכשיו נכסים בהנחה של 50% בחלק מהמקומות שהזכרתי. יש מקומות נוספים המספקים הזדמנויות נהדרות באינדיאנפוליס, אינדיאנה, אטלנטה ג'ורג'יה, ממפיס טנסי. אתה יכול לקנות בית יפה בשכונה טובה ב-30 אלף דולר ולהשכיר אותו תמורת 800 דולר בחודש".