האזינו: רון קופמן ובן כספית בעימות קשה שיצא משליטה

העימות בין השניים החל בעיתונות הכתובה, גלש לאתרי האינטרנט והגיע לשיאו המכוער בעימות קשה בתחנת הרדיו בה מועסקים כספית וקופמן, רדיו 103

מתקפה הדדית חסרת תקדים בין שני עיתונאים בכירים בישראל: רון קופמן ובן כספית, שניהם משדרים בין השאר באותה תחנת רדיו, 103FM, השתלחו אחד בשני ביומיים האחרונים מעל גלי האתר, בעיתון המודפס ובאתרי האינטרנט.

השתלשלות העניינים החלה שלשום (א'), כשרון קופמן וחבריו לתוכנית הספורט ברדיו 103, מאיר איינשטיין ומשה פרימו, דיברו על פרשת רכישת הפועל ת"א בכדורגל ע"י קבוצה בראשותו של חיים רמון. בשידור קופמן תקף בחריפות את רמון על כך שהוא מסרב לחשוף מי עומד מאחורי הרכישה - ושיגר לאוויר מילים כמו שחיתות, הלבנת הון, הון-שלטון וכדומה.

בתגובה, בן כספית כתב טור בבוקר שאחרי (ב') בעיתון מעריב, ורוח הדברים שם היתה כי לא משנה לו בכלל מאיפה מגיע הכסף לרכישת הקבוצה. כספית גם החזיר לקופמן מנה אחת אפיים ולא נשאר חייב.

קופמן, מצידו, באותו היום של פרסום הטור במעריב, תקף שוב את כספית וטען כי הוא הדובר של חיים רמון וכי הוא תומך בעצם במעשי המירמה שלו לכאורה. לאחר מכן קופמן העלה את כספית לשידור ברדיו 103 - ושם החמיר הבאלגן. שני העיתונאים הבכירים יצאו האחד נגד השני במילים קשות, בקללות ובגידופים.

בין שאר חילופי הדברים קופמן אמר לכספית "מי אתה בכלל? שתלמד אותי על עיתונות?...אפס, סמרטוט שכמוך, זונה של עיתונות, דובר מיטה...לך חפש מי ינענע אותך...רק אצל נוחי דנקנר אתה יכול לעבוד".

כספית אמר לקופמן כי "אתה איש ביבים - עשית קריירה מהביבים האלה...אני (בניגוד אליך) לא הימרתי בחיים שלי. באף מדינה איש כמוך לא היה מקבל מיקרופון, אתה בהמה".

קופמן, לסיכום, אמר כי "אני מציע שנוריד מהקו את הסמרטוט רצפה הזה שמתיימר להיות עיתונאי, אצל נוחי דנקנר. בואו נעיף את הזבל הזה מהתוכנית, הוא מזהם לי את התדר"

האזינו לשידור המלא...