קסטיאל סטייל: בעלי אימפריית הריהוט השיקו מלון בוטיק בת"א

המלון, ששמו Tel Aviv Townhouse משתרע על-פני שטח של כ-800 מטרים רבועים וממוקם במרחק פסיעה משדרות רוטשילד, בבניין היסטורי לשימור

בעלי אימפריית הריהוט קסטיאל, יהושע ודפנה קסטיאל, שמלבישים את הווילות ואת דירות היוקרה של האלפיון, השיקו בשבוע שעבר מלון בוטיק תל אביבי, בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. הצטרף אליהם היזם אורי חיות, שזה לו הפרויקט הראשון בתחום המלונאות. המלון, ששמו Tel Aviv Townhouse משתרע על-פני שטח של כ-800 מטרים רבועים וממוקם במרחק פסיעה משדרות רוטשילד, בבניין היסטורי לשימור משנת 1932.

הקסטיאלים מצטרפים לתחום תחרותי במיוחד, שהולך ונעשה צפוף יותר ויותר, שבו מלונות בוטיק אורבניים נפתחים בכל קרן רחוב, כמו סניפים של בתי קפה. השאלה היא מה היתרון היחסי שהם מציעים, והתשובה היא, כמובן, עיצוב מוקפד. מי שהחלו את דרכם כבעלי חנות רהיטים, ובהמשך פתחו מרכז עיצוב ענק בדרום תל אביב, יודעים את המלאכה. אפשר להתווכח על הטעם, אבל על המראה היוקרתי והאסתטי אין מה לומר.

וכך, היד שבוחרת בקפידה רהיטים, שטיחים, מנורות ושאר פריטים עיצבה 19 חדרי אירוח, המציגים פרשנויות קלאסיות לסגנון החיים והאסתטיקה של תל אביב לאורך השנים. בחדרים תקרות גבוהות וחלונות מיוחדים, וכן מאפיין נוסף שמתכתב עם סגנון הבאוהאוס, מרפסות שמשקיפות על השדרות ועל העיר הלבנה, עניין לא טריוויאלי, שכן ברוב מלונות הבוטיק התל אביביים אין מרפסות בחדרים. הקסטיאלים, שיודעים מה הלקוחות שלהם אוהבים, הקפידו לבחור מיטות איכותיות, מצעים יוקרתיים, מוצרי טואלטיקה, מכונת אספרסו, ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

במלון יש גם שלוש סוויטות, מרווחות ומאובזרות יותר, עם פינות ישיבה ומרפסת גדולה, וכמובן אקסטרה פינוקים. במקום אין מסעדה, אבל יש לובי עם פינות ישיבה, ויש בר שבו אורחי המלון יכולים לשבת ואף לארח חברים או שותפים עסקיים. בחלק אחר של הלובי מוגשים ארוחות בוקר וכיבוד קל ללא תשלום נוסף, וכן ניתנים שירותי מזכירות לאורך שעות היום.

1,900-1,250 שקלים ללילה. יבנה 32 תל אביב, טל' 03-9444300