זכיינית ערוץ 2 קשת מתרחבת: מקימה נציגות בבריטניה

אלון שטרוזמן ינהל את הפעילות הבינלאומית של קשת מלונדון, בעוד קרן שחר תמשיך לנהל את קשת פורמטס, שתעבור לאחריות הזרוע הבינלאומית החדשה

זכיינית ערוץ 2 ‎‎קשת מרחיבה את פעילותה הבינלאומית ומקימה זרוע בבריטניה אותה יוביל אלון שטרוזמן, ששב לזירה הישראלית לאחר 5 שנים של היעדרות. שטרוזמן ינהל את הפעילות הבינלאומית של החברה בעולם מלונדון, בעוד קרן שחר תמשיך לנהל את מחלקת קשת פורמטס, שתעבור לאחריות הזרוע הבינלאומית החדשה.

‏ההתרחבות הזו מגיעה על רקע התפתחות של קשת בשנים האחרונות כגוף תוכן שייצא עד כה 5 פורמטים מקומיים לחו"ל, כאשר המצליח שבהם הוא "חטופים" שעובד לסדרה המצליחה זוכת גלובוס הזהב "הומלנד".

במסגרת זו יהיה אמון שטרוזמן על מכירה של פורמטים ומעורבות בפיתוחם והתאמתם, ופעילות מול חברות הפקה והפצה גלובליות. בשבוע הבא תעלה גם גירסה אמריקנית של "שלוש" ברשת ‏CBS‏.

‏שטרוזמן הוא מחלוצי השוק הרב-ערוצי בישראל ושימש בתפקידו האחרון בארץ כסמנכ"ל התוכן של חברת הכבלים הוט. בשנת 2007 מונה לתפקיד סגן נשיא למדיה דיגיטלית בזרוע הבינלאומית של רשת פוקס ועבר לאירופה.

בשנים האחרונות עסק ‏שטרוזמן בבריטניה בפיתוח וניהול מיזמי מדיה, כגון ‏Playcast Media Systems‏, המעבירה משחקי וידיאו ישירות לטלוויזיה; ו-‏Digital Creators‏, המפיקה, מייצגת ומפיצה תכני וידיאו לאינטרנט.