אורתם סהר תבנה את מגדל NOF תל אביב

חני הורביץ, הידועה מחברת קבוצות הרכישה "מגדלים", מקימה בשיתוף עם ארי אוריאלי, לשעבר מנכ"ל תדהר בנייה, את מגדל המשרדים בכ-420 מיליון שקל

חברת הביצוע אורתם סהר תבנה את מגדל המשרדים NOF תל אביב שבונה חני הורביץ במתחם יצחק שדה (חסן ערפה) בת"א, בהיקף 175 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

כזכור, הורביץ, הידועה מחברת קבוצות הרכישה "מגדלים", מקימה בשיתוף עם ארי אוריאלי, לשעבר מנכ"ל תדהר בנייה, את מגדל המשרדים NOF ת"א בגובה 31 קומות וכ-35 אלף מ"ר, על מגרש בשטח 5 דונם. היקף הפרויקט הוא כ-420 מיליון שקל, מתוכם היקף הביצוע הוא, כאמור, 175 מיליון שקל.

בנוסף מקיימת אורתם סהר מגעים לרכישת 2 קומות משרדים במגדל, בשטח כולל של 2,414 מ"ר, תמורת כ-22 מיליון שקל.

בפרויקט, הממוקם בין הרחובות יצחק שדה, המסגר ודוד חכמי, יהיו לובי בגובה 12 מטר, אולם כנסים וחניה תת-קרקעית בשטח כולל של 16,500 מ"ר. המשרדים בפרויקט מיועדים למכירה במחירים שנעים בין 9,000 ל-14 אלף שקל למ"ר, תלוי בקומות. לדברי הורביץ, בימים האחרונים נחתמו עסקאות לרכישת 10 קומות במגדל.

לדברי אוריאלי, "הפרויקט מהווה שילוב בין מיקום אטרקטיבי ונגישות ולכן גלום בו פוטנציאל לרווחיות גבוהה מאוד".

חברת אורתם סהר, שבשליטתו ובניהולו של אמיר נחום, מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים של בנייה בתחום ההנדסה האזרחית כמו הקמת מרכזים לוגיסטיים, קמפוסים לאוניברסיטאות, בתי חולים, מתחמי היי-טק, תחנות רכבת, מוזיאונים ותיאטראות. מאז שרכשה ב-2006 את עסקי הבנייה של קבוצת מליבו ישראל פועלת אורתם סהר גם בתחום הבנייה למגורים.

מאורתם סהר לא נמסרה תגובה.