חג'ג' לישראלים באולימפיאדה: זכו בזהב - קבלו הנחה בדירה

הקבוצה הכריזה על "מבצע אולימפי": מדליית זהב שווה מיליון שקל הנחה על דירה במגדל "מאייר ברוטשילד", ו-600 אלף שקל הנחה על פנטהאוז בגוש הגדול

יזמי הנדל"ן לא מחמיצים הזדמנות לקשור אירוע מתוקשר כמו האולימפיאדה לשיווק מכירות בפרויקטים.

חברת ברגרואין רזידנטיאל, שבבעלות קבוצת חג'ג' וניקולאס ברגרואין, המקימה את מגדל היוקרה 'מאייר ברוטשילד' בתל-אביב, הודיעה היום (ד') כי ספורטאי ישראלי שיעלה על הפודיום ויזכה במדליית זהב אולימפית יהיה זכאי להנחה בגובה מיליון שקל לרכישת דירה במגדל.

מיזמי הפרויקט נמסר היום כי ההנחה תינתן על דירת המשתרעת על רבע קומה בשטח 196 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר. עוד נמסר כי מחירה של דירה מסוג זה במגדל נע בין 6 ל-13 מיליון שקל.

עוד במסגרת "המבצע האולימפי" מציעה קבוצת חג'ג' הנחה בסך 600 אלף שקל עבור פנטהאוז בפרויקט של החברה בגוש הגדול בתל-אביב, דירה שתג המחיר שלה עומד על 5.6 מיליון שקל, והנחה בגובה 200 אלף שקל עבור דירת 5 חדרים בקבוצת הרכישה שמארגנים היזמים יחד עם רוני מאנה ואורי דורי בקריית קריניצי החדשה ברמת-גן.

מנכ"ל קבוצת חג'ג', עידו חג'ג', אמר היום: "הספורטאים האולימפיים הם הציונות האמיתית, והם השגרירים הכי טובים שלנו בעולם. אנו מבטיחים הנחות משמעותיות גם לספורטאים שיזכו במדליות כסף וארד בפרויקטים שלנו".