אלוביץ' במו"מ מתקדם לשיווק שני מגדלים בגבעתיים

גיא בלושינסקי יחד עם רוני מאנה וחברת בנייה מובילה בענף, מנהלים משא ומתן מתקדם עם יורוקום נדל"ן בנוגע לפרויקט מגורים ענק בגבעתיים

למרות החשש ממיתון, יש יזמי נדל"ן שלא מהססים לצאת לפרויקטים שאפתניים. ל"גלובס" נודע, כי גיא בלושינסקי, המנכ"ל חברת ג'י גרופ המתמחה בקבוצות רכישה, יחד עם רוני מאנה וחברת בנייה מובילה בענף, מנהלים משא ומתן מתקדם עם יורוקום נדל"ן של שאול אלוביץ' בנוגע לפרויקט מגורים ענק בגבעתיים. במרכז המו"מ עומדת האפשרות לרכישת אופציה לשיווק הפרויקט כולו על ידי בלושינסקי, מאנה ושותף נוסף.

מדובר בקרקע בשטח 10 דונם במתחם הסיטי בגבעתיים, בכניסה המערבית לעיר בין הרחובות שפע טל, ערבי נחל ורצועת האיילון. נכון להיום נמצאת התב"ע לפני דיון בהתנגדויות, והיא מאפשרת בניית שני מגדלי מגורים בני 67 קומות ו-55 קומות, שיכללו 240 דירות באחד ו-190 דירות באחר. על פי מתווה המו"מ, ייתכן שבשלב הראשון תינתן אופציה לשיווק מגדל אחד מבין השניים.

נזכיר כי יורוקום נדל"ן חתמה על הסכם דומה לפני כשבעה חודשים עם קבוצת בסר של נחשון קיויתי. במסגרת ההסכם קיבל קיויתי אופציה לשיווק פרויקט אחר של יורוקום נדל"ן בגבעתיים, במתחם המכתש. נכון להיום, הוארכה האופציה של קיויתי במכתש לשיווק הפרויקט בחודש נוסף לאחר שהמועד המקורי תם באמצע יולי, וזאת ללא שהאחרון הצליח לגבש קבוצה לבניית הבניין הראשון במתחם.

בלושינסקי ומאנה סירבו להתייחס. גם ביורוקום נדל"ן העדיפו לא להגיב לידיעה.