סוכנות גוליבר משיקה מערכת להשוואת מחירי מלונות בעולם

המדד משקלל את דירוג המלונות בעולם, ובאמצעותו יוכלו הגולשים לבחור את המלון המתאים להם ביותר, כולל מחיר משתלם, מיקום אטרקטיבי ופופולריות

סוכנות הנסיעות גוליבר נכנסת לתחום הזמנת בתי-מלון בחו"ל. החברה חשפה היום (א') במסיבת עיתונאים מערכת להשוואת מחירי מלונות בעולם בשם GLVMETER.

מדובר במדד המשקלל את דירוג המלונות בעולם, ובאמצעותו יוכלו גולשים לבחור את המלון המתאים להם ביותר, כולל המחיר המשתלם ביותר, המיקום האטרקטיבי ביותר, חוות-דעת ופופולריות.

בגוליבר הסבירו היום כי המערכת משקללת פרמטרים מרכזיים בבחירת מלון לכדי ציון אחד, שחוסך לגולש זמן בבחירה ובסינון כל האפשרויות. התוצאות, כך מבטיחים בחברה, יוצגו לגולשים בצורה ידידותית, והם יוכלו גם לשמור את החיפושים של המלונות שבדקו בטווח של שבועיים אחורה.

לדברי מנכ"ל גוליבר, אורי אלון, למשא-ומתן שניהלה גוליבר עם המתחרה שלה, הדקה ה-90, בשאיפה להפוך לסוכנות הנסיעות המקוונת הגדולה בארץ, אשר התפוצץ באחרונה, אין קשר למהלך החדש עליו הכריזה היום. "אין קשר בין המהלך הזה לכישלון המשא-ומתן".

עוד אמר אלון: "אנחנו לא מעוניים להיות חברת התיירות המובילה בארץ אלא להיות שחקן האון-ליין המוביל בארץ".

מסקר שערכה גוליבר עולה כי 47% מהישראלים שנוסעים לחופשה בחו"ל מזמינים מלון דרך האינטרנט; 41% מעדיפים להתארח במלון בלי ישראלים לעומת 16% שמעדיפים לשהות עם ישראלים; כשני שליש מעדיפים לשהות במלון לצד תיירים אירופאים ויותר משליש עם תיירים אמריקאים או קנדים.