שורה של תקלות וליקויים הובילה את סניף נתב"ג של בנק מזרחי-טפחות לעימות משפטי עם לקוחה ותיקה ולתביעות הדדיות במיליוני שקלים - כך עולה מדוח ביקורת פנימי של הבנק שהגיע לידי "מעריב".
הבנק יזם את הבדיקה הפנימית בניסיון להבין כיצד נוצרו בחשבון חריגות מתמשכות של מיליוני שקלים שלא גובו בביטחונות. בימים אלה נדונות התביעות ההדדיות בבתי המשפט, ואת הלקוחה מייצג עו"ד אסף ברם ממשרד ברם סלוקי ושות'.
באי-ציות לנהלים הפנימיים פגע הבנק בעצמו, ומהדוח עולה כי אם בסניף היו מונעים את הפסדי הלקוחה בשלב מוקדם יותר, היא הייתה נאלצת להתמודד עם תביעה קטנה יותר ואף נמנעת לחלוטין מהליך משפטי.
הבנק תובע את הלקוחה אורלי הרן ב-12.5 מיליון שקל, ומנגד תובעת הרן מהבנק 8 מיליון שקל - הסכום שהיה לטענתה בחשבון בטרם ההתרחשויות.
עו"ד אסף ברם סירב להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.