הכירו את מלון האופניים: "בראשית" מציע חבילות רכיבה ונופש

במלון בראשית של רשת ישרוטל, שנפתח לפני כשנה, החליטו להשיק חדר אופניים כדי לתת מענה כולל לרוכבים ולפתות רוכבים שלא הגיעו לאזור, באמצעות חבילות רכיבה ונופש

טרנד הרכיבה על אופניים, באופן ספורטיבי, בחיק הטבע, על הכביש או כחלק מאג'נדה ירוקה, נעשה פופולרי יותר ויותר. אחד האתרים המבוקשים לרכיבה הוא אזור מצפה רמון, בואך המכתש, והנחלים שבאזור. במלון בראשית של רשת ישרוטל, שנפתח לפני כשנה, החליטו לאמץ את הטרנד ואת הרוכבים, והשיקו בשיתוף עם החברות מצמן את מרוץ וגיאופן המרכז לרכיבה מדברית חדר אופניים בהשקעה של כ-250 אלף שקלים.

הרעיון הוא לתת מענה כולל לרוכבים, וכן לפתות רוכבים שלא הגיעו לאזור, באמצעות חבילות רכיבה ונופש, וגם כדי לתת מענה שיווקי למלונות אחרים בסביבה, שממצבים את עצמם כייעודיים לרוכבי אופניים, כמו פונדק רמון (גם הוא של ישרוטל) או Ibike. גם בבראשית ניתנים שירותי אחסון לאופני כביש ולאופני שטח, מתקן נעילת אופניים, לוקר לציוד אישי, עמדת ניקוי ועבודה על האופניים, וכן עמדת תדריכים, מפות ומסלולים. חדר האופניים נעול ושמור, ומאפשר גם לבעלי אופניים יקרי ערך לאחסן אותם בבטחה במהלך חופשתם. החדר משמש גם רוכבים לא מקצועיים, שמעוניינים לשכור אופניים ולצאת לטיולי רכיבה באזור.

מרכז הרכיבה מציע מפות ייעודיות לשבילי אופניים, שהפיקו המועצה האזורית רמת הנגב ורשת ישרוטל - שבהן מסומנים מסלולי טיול לרכיבת אופניים ולהליכה רגלית, הכוללים גם תיאורי מסלול קצרים שמטרתם לעזור ולתכנן את מסלולי הטיול. רוכבי כביש המגיעים למלון ימצאו באזור קילומטרים רבים בכבישים שקטים, המתאימים לרכיבות אימון אינטנסיביות, לרכיבות טורינג ועוד. גם לרוכבי השטח אפשרויות רבות למסלולים, בהר הנגב והמכתש.

זוהי יוזמה מבורכת, המיישרת קו עם מלונות בעולם, שנמצאים באזורים פופולריים לרוכבי אופניים. * מחירים להשכרת אופניים: 80 שקלים לאדם לשעתיים, 100 לארבע שעות ו-120 ליום שלם. התשלום למדריך רכיבה/ליווי - 450 לשעתיים, 600 לארבע שעות, 850 שקלים ליום שלם (לאדם ו/או לקבוצה) * מלון בראשית, דרך בראשית 1, מצפה רמון, טל' 08-6598000