חברת אשדר ועיריית בת ים יבנו מגדל מגורים בן 42 קומות

164 הדירות בבניין ישווקו במכרז שיפורסם לציבור בתחילת החודש הבא ■ בספטמבר ישווק השלב הראשון, שיכלול 50 דירות מתוך הפרויקט

חברת אשדר והחברה הכלכלית של עיריית בת ים יקימו מגדל מגורים בן 42 קומות שיכיל 164 דירות בבת ים. הדירות ישווקו במכרז שיפורסם לציבור בתחילת החודש הבא.

הפרויקט, שימותג תחת השם "מגדל אשדר", יוקם בפינת הרחובות יצחק שדה והנביאים בבת ים, על קרקע בבעלות העירייה. היתר הבנייה לפרויקט, שייבנה סמוך לחוף ובצמוד לפארק, אמור להתקבל בקרוב.

הדירות ישווקו באמצעות מכרז פתוח, שבו ייקבעו מחירי מינימום, וכל רוכש פוטנציאלי יוכל להציע מחיר גבוה ממחיר המינימום. כל מציע יוכל להגיש כמה מעטפות שבכל אחת מהן עד שלוש הצעות לדירות שונות. בספטמבר ישווק השלב הראשון, שיכלול 50 דירות מתוך הפרויקט.

מחיר המינימום לדירת שלושה חדרים בפרויקט יעמוד על כ-1.33 מיליון שקל, בעוד מחיר המינימום לדירת ארבעה חדרים בפרויקט יעמוד על כ-1.84 מיליון שקל. מחיר המינימום לדירת חמישה חדרים בפרויקט יעמוד על כ-1.94 מיליון שקל. דירות הפנטהאוז, בשטח של יותר מ-300 מ"ר ומרפסות בשטח של כ-180 מ"ר, יועמדו למכירה במחיר מינימום של כ-6 מיליון שקל. את הפרויקט תכנון האדריכל גיל שנהב.

הפרויקט יהווה המשך של פרויקט אשדר ONE שברחוב הנביאים, גם הוא בשיתוף של אשדר והחברה הכלכלית של בת ים, ששווק גם הוא בשיטת המכרז ואוכלס בשנה שעברה. פרויקט זה כולל 300 דירות בשלושה בניינים בני 26 קומות כל אחד.

"בת ים היא אחד האזורים האטרקטיביים ביותר בקרב משפרי דיור מהעיר ומחוצה לה, בשל סמיכותה לים", אמרה סמנכ"ל השיווק של אשדר, רחלי בריזל, "בנוסף, היא מבוקשת ביותר בקרב משקיעים מהארץ ומחו"ל. זו אחת הערים האטרקטיביות ביותר מבחינת ביקושים בשוק המגורים בישראל ולכן החליטה אשדר להגדיל את פעילותה היזמית בעיר".