חברת מאזדה חשפה רשמית את הדור החדש של המאזדה 6. מאחורי העיצוב החדש, השרירי והבולט מסתתרת פלטפורמה חדשה עם בסיס גלגלים שהוארך ל-2.83 מ' - הארוך ביותר בקבוצה שלו - לטובת שיפור משמעותי מאד במרחב הפנימי.
תא הנוסעים עבר עיצוב מחדש וכולל כעת, בין השאר מסך מולטימדיה צבעוני כסטנדרט וסביבת נהג איכותית. קשיחות הגוף צמחה ב-0% לטובת שיפור התנהגות הכביש והבטיחות הפאסיבית.
באגף המנועים הושקה המכונית עם מנוע 2 ליטר בנזין מסדרת ה"סקייאקטיב" החדשה בהספק 150 כ"ס, עם תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות וצריכת דלק מופחתת משמעותית לעומת המנוע היוצא. מעליו נמצא מנוע 2.5 ליטר בהספק 190 כ"ס מאותה משפחה.
המכונית צפויה לנחות בארץ בדצמבר והיא תשווק בגרסת 4 דלתות ובגרסת סטיישן שעדיין לא נחשפה רשמית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.