רמי לוי: "אספוג את עליית המע"מ עד אחרי החגים"

מבצעי החג החלו: יינות ביתן, כמעט חינם, שופרסל דיל וטיב טעם מוזילות בשר ודגים; לוי מחליף "עוף בשקל" במבצעי עומק; ובחצי חינם מציעים מבצעי חצי מחיר

שבועיים לפני ראש השנה, ובמקביל לעליית המע"מ באחוז אחד, עולה המלחמה בין רשתות השיווק מדרגה, כאשר רמי לוי מכריז כי יספוג את עליית המע"מ עד אחרי החגים.

מבצעי החג של לוי ייכנסו לתוקף מחר (ב'), כשהשנה במקום ללכת על קונספט של "עוף בשקל", מבטיח לוי הוזלת הגורפת על שורה ארוכה של מוצרים. ההוזלות יהיו בתוקף עד ערב החג וכוללות מוצרי חג (דבש, תירוש וכדומה) ומבצעים במחלקת הבשר.

מחלקות הבשר והדגים עומדות גם בלב מאמצי השיווק של המתחרות - מיינות ביתן, דרך שופרסל דיל ועד טיב טעם.

היום (א') הכריזה יינות ביתן על מבצעים המתמקדים במחלקת הדגים, שמכירותיהם עולים ב-50% בתקופת חגי תשרי, באמצעות "פסטידג" שיארך שבוע ימים (עד 9 בחודש). המבצע כאמור לא יגיע עד לישורת האחרונה של הקניות לחג, וההנחות נעות בין 10% ל-30%.

לצד היצע הדגים, בהם מוסר, לוקוס, סרדינים, פרידה, דניס, לברק, קרפיון, באס ועוד, יוצעו דגים מיבוא, בהם דגי סול טריים, אינטאס, סלמון טרוטה, הייק טרי ובקלה דרום אפריקאית.

מבצעי החג של טיב טעם במחלקת הבשרים כוללים הוזלה של כ-10-15 שקל לק"ג בשר או על דגים קפואים (עד 16.9).

גם בכמעט חינם החלו מבצעי חג שכוללים הנחות על דגים ובשר, לדוגמה פילה אמנון קפוא ב-25 שקל לק"ג, וכתף כבש ב-50 שקל לק"ג. הנחות מתפרסות גם למחלקות נוספות בחנות (עד 16.9).

בשופרסל דיל מבצעים על דגים ובשר יכללו למשל פילה סלמון קפוא ב-50 שקל לק"ג וצלי כתף ב-45 שקל לק"ג.

פילה סלמון קפוא נמכר ב-50 שקל לק"ג גם במגה בול. פילה סול נמכר שם ב-19 שקל לק"ג, ופילה אמנון מתובל ב-30 שקל לק"ג.

עוד במגה: מבצעים לפי קבוצות מחיר של 5, 8 ו-10 שקלים על מוצרי ניקיון, ועל מוצרים לחג ב-10 שקלים - רבים מהם של מותג הבית (דבש, אבקת מרק עוף, תירוש).

בחצי חינם מציעים מבצעי חצי מחיר על מוצרים כמו עוגת הבית של אסם או רטבים לסלט של תלמה.

מבצעי הרשתות
 מבצעי הרשתות