אקסטרימר 3 - סטרימר סביר וקשה לתפעול

ה-SideWinder 3 של אקסטרימר מציע הרבה אופציות, למרות החסרונות הרבים ■ מי שפחות חי את העולם הזה, יתקשה לבצע בו דברים רבים וכדאי לו לוותר עליו

שוק הסטרימרים (מזרימי מדיה) נמצא לקראת נקודת מפנה, כשטלוויזיות רבות בשוק כוללות יכולות דומות. אפילו ממירים, כמו המקס טוטאל של חברת הלוויין yes, מאפשרים הזרמת מדיה. אחת החברות המוכרות לחובבי התחום היא אקסטרימר, שמייבאת באג.

עיצוב: כמו רוב המוצרים שרוכשים לסלון, ישנה חשיבות גם למראה של הסטרימר. גם בדגם השלישי של החברה מסדרת SideWinder, אקסטרימר שומרת על אותו מראה של קופסה קטנה ושחורה (ללא צג), שאולי לא נראית אלגנטית כמו דגמים אחרים, אבל מצד שני, היא לא בולטת במיוחד.

ממשק: ממשק המערכת גויר לעברית ומאפשר התמצאות סבירה. יש תמיכה בכתוביות בעברית, אך אי אפשר לקבל את הכתוביות באופן אוטומטי. בעוד שהשימוש במערכת ברמה הבסיסית לא קשה מדי לעבודה וניתן בקלות לחבר דיסק-און-קיי ולצפות בכל תוכן מבוקש, מי שירצה לבצע עדכוני גרסאות שהכרחיים כאן, ימצא שהדבר מסורבל, במיוחד למשתמש פשוט שאינו בקיא בתחום. אין יכולת עדכון אוטומטית מהמכשיר, במקום זה, על המשתמש לגשת ביוזמתו לאתר האינטרנט במחשב, לבדוק אם יש עדכון, להוריד אותו דרך דיסק-און-קיי לסטרימר ואז לבצע כל מיני תרגילי לחיצות מתוזמנים על קופסת המוצר כדי שהדבר יתבצע. לא נעים.

אנדרואיד: מערכת ההפעלה של אנדרואיד המשולבת כאן מגיעה בגרסה הישנה מאוד - 2.2.1, כאשר דפדפן האינטרנט כאן גרוע וחנות האפליקציות של גוגל לא קיימת. מדובר באופציה שהפכה ללא רלוונטית כאן, בגלל דרך היישום שלה על-ידי אקסטרימר.

אפליקציות: החברה שילבה במערכת מספר אפליקציות כמו יו-טיוב, פליקר ופיקסה. יש גם חיבור למספר ערוצי טלוויזיה אינטרנטיים, כמו ערוץ הטכנולוגיה Revision 3, מוזיקה ו-NBA. הניסיונות שלנו לצפות בערוצים האלו דרך המערכת, לא תמיד הצליחו.

חיבורים: אנטנה לרשת WiFi בתשלום נוסף של 100 שקל, חיבור חוטי לרשת, כניסת USB מתקן 3.0 ו-2 כניסות מתקן 2.0, קורא כרטיסי זיכרון, HDMI, קומפוזיט וקומפוננט.

אייר פליי: יכולת ה-Air Play של אפל עניינה אותנו מאוד במכשיר הזה, מכיוון שהיא מאפשרת לשדר באופן אלחוטי ובצורה פשוטה תכני וידיאו מהאייפד והאייפון ישירות לטלוויזיה. לצערנו, היא עבדה כאן בצורה גרועה מאוד, עד בלתי אפשרית לשימוש.

בשורה התחתונה: מדובר בסטרימר סביר שמציע הרבה אופציות, למרות החסרונות הרבים שציינו. מי שפחות חי את העולם הזה, יתקשה לבצע דברים רבים עם ה-SideWinder 3 וכדאי לו לוותר עליו.

מחיר: 700 שקל

ציון: 8.