איל אופנהיים, מנהל ערוץ 8 לשעבר, ימונה לעורך ערוץ 24

מנכ"ל קשת, אבי ניר: "איל מביא עימו ניסיון עשיר, ואני מאחל לו ולנו עוד שיאים חדשים בדרך לביסוס ערוץ 24 כערוץ המוזיקה של ישראל"

אייל אופנהיים, מנהל ערוץ 8 לשעבר, ימונה לעורך הראשי של ערוץ 24. אופנהיים - שניהל את ערוץ 8 במשך 3 שנים, בהן הוביל פרויקטים בולטים כגון הסדרות "הינשופים", "האלבומים" ו"הקיבוץ" - יוביל מעתה את ערוץ 24 של זכיינית ערוץ 2 קשת.

בטרם הגיע לערוץ 8 שימש אופנהיים כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, שם עבד כ-17 שנה והיה שותף להקמתו. בין היתר אחראי אופנהיים על פיתוחן של התוכניות "אולפן ליגת האלופות" ו"יציע העיתונות".

אופנהיים ייכנס לתפקידו כעורך ערוץ 24 מיד לאחר החגים, במטרה לתכנן את לוח 2013 ותוכניותיו.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של איל לערוץ 24. איל מביא עימו ניסיון עשיר, ואני מאחל לו ולנו עוד שיאים חדשים בדרך לביסוס הערוץ כערוץ המוזיקה של ישראל. זו גם ההזדמנות להודות לארז טל על החיזוק, הייעוץ והתמיכה שנתן לערוץ בתקופה האחרונה בה הושק בהצלחה לוח הקיץ".

אופנהיים מסר: "אני גאה להצטרף לקשת ולעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף התקשורת בישראל. זוהי הזדמנות לומר תודה לאביב גלעדי ולמודי פרידמן על עבודה רבת-שנים בנגה תקשורת, ולכל עובדי ערוץ 8 והתעשייה הדוקומנטרית בישראל, שהיתה לי ההזדמנות לעבוד לצדם בשנים האחרונות".