סאן טים תשקיע 100 מיליון שקל בהקמת מתקן פוטו-וולטאי

החברה, שבשליטת מנכ"ל חברת החשמל לשעבר עמוס לסקר והממונה על התקציבים לשעבר באוצר רם בלניקוב, תשקיע במתקן 9 מגוואט בשטח של כ-150 דונם

חברת סאן טים שבשליטת מנכ"ל חברת החשמל לשעבר עמוס לסקר והממונה על התקציבים לשעבר באוצר רם בלניקוב תשקיע כ-100 מיליון שקל בהקמת מתקן פוטו-וולטאי בהיקף 9 מגוואט בשטח של כ-150 דונם על קרקעות היישוב תלמי יוסף באזור חבל שלום.

החברה קיבלה אתמול אישור לסגירה פיננסית לפרויקט מרשות החשמל. את המתקן תקים חברה גרמנית מובילה בתחום הסולארי. המתקן צפוי להתחבר לרשת החשמל ברבעון השני של 2013 ולייצר הכנסה שנתית של 15 מיליון שקל. עד כה הקימה סאן-טים כ-27 מערכות סולאריות קטנות יותר המניבות יחדיו הכנסות שנתיות של כ-4 מיליון שקל.

סאן טים היא חברה בת של קבוצת סאן טים הציבורית שבבעלות "ח. מר תעשיות" וקבוצה בה שותפים הממונה לשעבר על התקציבים רם בלינקוב, מנכ"ל חברת חשמל לשעבר עמוס לסקר וגוסטבו טרייבר.

לסקר, המכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה, אמר כי "פרויקט תלמי יוסף הוא פרויקט הדגל של החברה. קבוצת סאן טים ערוכה מקצועית וניהולית להגדלת הקיבולת המותקנת ככל שרשויות הממשלה הרלוונטיות יאשרו מכסות חדשות. במקביל פועלת סאן טים בהתמדה להרחבת פעילותה על-ידי יזום פרויקטים של אנרגיות מתחדשות בחו"ל".