630 מ"ר עם נוף לים: ענבל אור חונכת משרד חדש בעזריאלי

חברת ענבל אור, שפעלה עד כה במגדל העגול של מרכז עזריאלי, מרחיבה פעילותה ועוברת למשרדיה החדשים בקומה ה-31 של המגדל המשולש בעזריאלי

חברת ענבל אור מרחיבה את פעילותה ועוברת למשרדיה החדשים בקומה ה-31 של המגדל המשולש במרכז עזריאלי.

ענבל אור חונכת משרדים חדשים / צילום: גיא הכט
 ענבל אור חונכת משרדים חדשים / צילום: גיא הכט

אור, שפעלה עד כה במגדל העגול של מרכז עזריאלי, שכרה שטח של כ-630 מ"ר עם נוף לים עבור 40 עובדי הקבוצה בחטיבות ההנהלה, ההנדסה, מערך השיווק, מערך המכירות, מערך הטלמרקטינג, היחידות לתכנון סטטוטורי והפיתוח העסקי.

עד כה ישבו משרדיה של ענבל אור בקומה ה-22 שבמגדל העגול שבמגדלי עזריאלי, על פני שטח של כ-400 מ"ר. כעת שכרה החברה שבבעלות אור משרדים בקומה ה-31 במגדל המשולש עקב סיום החוזה במגדל העגול. במגדל העגול השטח הושכר מידי קבוצת עזריאלי וכך גם במגדל המשולש.

בעוד שבמגדל העגול שילמה חברת אור סיטי 90 שקל למ"ר לחודש, כעת היא תשלם במגדל המשולש 150 שקל למ"ר לחודש. תקופת השכירות במגדל המשולש היא לשלוש שנים עם אופציה להארכה. את השטח ששכרה כעת ענבל אור במגדל המשולש פינו החברות IDB שבשליטת נוחי דנקנר, שעברה לקומה אחרת, וחברת הדסה אופטימל.

בצמוד למשרדי חברת האם, "ענבל אור", תפעל גם חברת הבת לפיקוח הנדסי - "אור סיטי הנדסה", וחברת המימון "מניב", המסייעת ללקוחות ענבל אור וללקוחות אחרים להשיג אשראי ומשכנתאות.

לדברי מנכ"ל ובעלת החברה, ענבל אור: "המעבר למשרדים החדשים נדרש עקב הגידול בהיקף הפרויקטים שלנו ובפעילות חברות הבת. מודל היזמות הקבוצתית שפיתחנו הופך מקובל יותר ויותר בשוק הנדל"ן הישראלי ובכל פרוייקט אנו רואים ביקוש רב יותר מקודמו למתכונת שהופכת כנראה עתיד המגורים בישראל.

"צמחנו הודות לשילוב המנצח של שלושת הנדבכים עליהם מושתת כל פעילות החברה: 1. המחירים המשתלמים בישראל, 2. ניהול ופיקוח קפדני על כל פרוייקט ו-3. שירות מקצועי לכל לקוח ", אמרה.