פרויקט מגדלי טיילת דוד של הנרי טייק יוצא לדרך

הפרויקט ממוקם על מגרש ששטחו 8 דונם בטיילת תל אביב, ויכלול שני מגדלים: אחד למגורים ואחד ישמש מלון ■ הדירות שנמכרו עד כה בפרויקט משקפות מחירים של יותר מ-60 אלף שקל למ"ר

עשרות שנים לאחר שנרכשה הקרקע ושנים לאחר הכרזת היזם, הנרי טייק, על הקמת הפרויקט המדובר, העבודות לבניית פרויקט מגדלי טיילת דויד David) Promenade Residences) עומדות לצאת לדרך, כך נודע ל"גלובס".

הפרויקט ממוקם על מגרש ששטחו 8 דונם בין הרחובות הרברט סמואל, הירקון, הירדן וטרומפלדור ויכלול שני מגדלים: האחד מיועד למגורים ויתנשא לגובה 26 קומות, והאחר ישמש מלון ויתנשא לגובה 26. בית המלון ינוהל על ידי רשת מלונות היוקרה Kempinski.

בשלב הראשון יבוצעו עבודות הדיפון והביסוס של המתחם, בעומק 4 קומות מתחת לפני לקרקע, שיבוצעו על ידי חברת צמנטכל. זמן העבודות הצפוי - 14 חודשים.

60 דירות

בניין המגורים יכלול כ-60 דירות. הדירות שנמכרו עד כה בפרויקט משקפות מחירים של יותר מ-60 אלף שקל למ"ר. למשל, דירה מערבית בקומה נמוכה ששטחה 235 מ"ר ברוטו, עם מרפסת בשטח 12 מ"ר, נמכרה ב-16 מיליון שקל (68 אלף שקל למ"ר). שתי דירות מערביות בקומת ביניים של הבניין אוחדו לדירה אחת ששטחה 470 מ"ר ברוטו, עם מרפסות בשטח 24 מ"ר, שנמכרה ב-34 מיליון שקל (72.3 אלף שקל למ"ר). דירה ששטחה 87 מ"ר ברוטו עם מרפסת בשטח 11 מ"ר נמכרה ב-5.3 מיליון שקל (60.9 אלף שקל למ"ר). המחיר המוערך של דירת הפנטהאוז בפרויקט, שטרם נמכרה ושמשתרעת על פני 1,500 מ"ר, עם מרפסות בשטח 400 מ"ר, עומד על לא פחות מ-50 מיליון יורו.

נועם דז'לדוב, בעלים משותף בסוכנות התיווך נאות שירן האמונה על שיווק בלעדי של הדירות בפרויקט, מספר כי עד כה רוב הרוכשים הם תושבי חוץ: "70% מרוכשי הדירות הם זרים או ישראלים הגרים בחו"ל ביניהם רוכשים משווייץ בלגיה צרפת אנגליה פנמה דרום אפריקה וארה"ב. גודל הדירות שנמכרו עד כה נע מדירות של שני חדרים בשטח של 62 מ"ר ועד דירות בשטח של 824 מ"ר על פני קומה שלמה".

החברת היזמית המקדמת את הפרויקט היא נהל בבעלות הנרי טייק, שהיא הבעלים של המלונות דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, מרידיאן בים המלח וגראנד קורט בירושלים. הפרויקט תוכנן על ידי משרד פייגין אדריכלים, שחתום גם על תכנון מלון דיוויד אינטרקונטיננטל הסמוך ומגדל המלך דוד. אכלוס הפרויקט צפוי ב-2016.