נאמני "מעריב" פרסמו הזמנה להציע הצעות לרכישת מניות ונכסים

על המעוניינים להגיש את הצעות הרכש שלהם עד 9 באוקטובר ■ בתוך כך, נאמני "מעריב" השיגו את המימון לתשלום משכורות חודש ספטמבר לעובדים

הנאמנים של "מעריב ", שמונו על-ידי בית המשפט על מנת למצוא רוכש פוטינציאלי לעיתון, פרסמו היום (א') הזמנה להציע הצעות לרכישת מניות, נכסים או חלק מהפעילות של קבוצת "מעריב", וזאת לאחר שסגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת ורדה אלשיך, אישרה את המהלך בהחלטה שניתנה אמש (מוצ"ש).

בהזמנה שפורסמה על-ידי עורכי הדין ד"ר שלמה נס וירון ארבל, נכתב כי על המעוניינים להגיש את הצעות הרכש שלהם עד 9 באוקטובר. בהודעה של הנאמנים נכתב גם כי הם ממשיכים בדיונים עם גורמים שונים בעניין זה, ודיונים אלה יתחדשו כבר במהלך חול המועד.

"על המציע לגבש את הצעתו באופן עצמאי, והיא יכולה להיות הצעה לרכישת מניות החברות או לרכישת פעילותן ונכסיהן או חלקם. כמו כן, ההצעה יכולה להיות הצעה לרכישת פעילות הדפוס בלבד ו/או המקרקעין עליהם ממוקם בית הדפוס, והכול בכפוף לאישורו של בית המשפט המחוזי בתל-אביב", נכתב בהודעה.

הנאמנים הגישו ביום שישי בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב לאשר פרסום הצעת רכש, לאחר שבית המשפט עצמו קבע כי יש צורך לבדוק את תקינות העסקה עם שלמה בן-צבי ולנסות למצוא חלופה טובה יותר. השופטת אלשיך כאמור אישרה במוצ"ש את הבקשה שהגישו הנאמנים.

בתוך כך, שלחו היום הנאמנים של קבוצת "מעריב" מייל לכל עובדי החברה, ובו בישרו להם כי הצליחו להשיג את המימון הדרוש על מנת לשלם להם את המשכורות של חודש ספטמבר. במייל צוין כי תשלום המשכורת יהיה בכפוף לאישור של בית המשפט.

בנוסף לכך ביקשו הנאמנים מעובדי העיתון להמשיך להפיק את העיתון בצורה רגילה, וקראו להם להרתם למאמצים להצלת העיתון.

"נדרשת הירתמות מיוחדת להוכיח כי ניתן להבריא את עיתון 'מעריב' ולהמשיך את קיומו והפעלתו", כתבו הנאמנים לעובדים. "אנו פונים אליכם לתת בנו את האמון ולהתגייס להצלת העיתון, לפעול להוצאת העיתון ולהפעלתו, הן בפן העתונאי-הפקתי והן בפן המסחרי, כמי שנלחמים על הבית".