יחימוביץ' לנתניהו: "די עם הכותרת - בוא לבחירות בינואר"

יחימוביץ': "קביעת מועד מוקדם תפזר את אי הוודאות ואת היעדר המשילות המתאפיינת בראש ובראשונה בהיעדר תקציב מדינה"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו להקדים את הבחירות לחודש ינואר ולהפסיק עם "מחול הכותרות", כדבריה. יחימוביץ' מסרה את הדברים על רקע הערכות במערכת הפוליטית לפיהן נתניהו יקדים את הבחירות לחורף.

"קביעת מועד מוקדם תפזר את אי הוודאות ואת היעדר המשילות המתאפיינת בראש ובראשונה בהיעדר תקציב מדינה", מסרה יחימוביץ'. "ישראל זקוקה לבחירות כדי להכריע בין אלטרנטיבות שונות ולכדי לקבוע מחדש את דרכה של המדינה. אני שבה וקוראת הבוקר לנתניהו, הפסק את מחול הכותרות ואת אי הוודאות ובוא לבחירות".

לפי יחימוביץ', "הממשלה החדשה שתקום תציג חלופה אחראית ורצינית למדיניות נתניהו, המאופיינת בהתפוררות של המרקם החברתי, בהעמקה חדה של אי השוויון, בשחיקה קשה של מעמד הביניים, בשחיקת שכר, בהתייקרות חדה של בריאות, דיור, דלק ומזון, וכעת גם בהתרסקות הסקטור הפרטי הממונף שהתנהל בלא כל איזונים ובלמים וכל חסכונות הציבור מושקעים בו".

יחימוביץ' אומרת גם כי "מפלגת העבודה ערוכה לבחירות עם סדר יום לאומי כלכלי וחברתי מגובש ונבדל מנתניהו ומהליכוד. מפלגת העבודה קיימה שורת דיונים אידיאולוגים במוסדותיה ובועידה אידיאולוגית, פרסה 103 מטות אזוריים בכל רחבי הארץ, הקימה רשת מתנדבים בכל הארץ ובחרה ועידה חדשה ואיכותית".