גרופון מציע: קופוני הנחה לתואר ראשון בישראל

אתר הקופונים מציע "רק 500 שקל לגרופון בשווי 4,000 שקל ללימודי תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל וירושלים" במכון "לנדר" בבירה

ההשכלה גבוהה, המחיר נמוך: לצד ארוחת בוקר מפנקת ופניקור-מדיקור, מציע אתר הקופונים גרופון לרכוש קופוני הנחה ללימודים אקדמיים - כך מפרסם הבוקר (ג') העיתון "מעריב".

שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמית, נראה כי התחרות בין המוסדות השונים על סטודנטים חדשים מתגברת, ושיטות השיווק משתכללות. סטודנטים שנכנסו בימים האחרונים לאתר הקופונים גרופון הופתעו לגלות מודעה המציעה להם שכר לימוד מוזל, לצד אחרות המציעות להם כרטיס מוזל לסרט או ליום פינוק בספא.

"רק 500 שקל לגרופון בשווי 4,000 שקל ללימודי תואר ראשון (B.A) בלימודי ארץ ישראל וירושלים - אוכלוסייה, יישוב וחברה", נכתב באתר. הקופון המדובר מציע לימודים לתואר במכון "לנדר" בבירה, מכללה המפוקחת על-ידי המועצה להשכלה גבוהה.

להפוך את הלימודים לנגישים

ההנחה שמציע הקופון מיועדת לשנת הלימודים הראשונה, אולם לא ניתן כל מידע על כך שעלות הלימודים הכוללת היא 13,500 שקל, ולא 4,000 שקל כפי שנכתב. האותיות הקטנות מגלות גם כי ישנם תנאי קבלה לתוכנית, הכוללים תעודת בגרות בממוצע 70, ללא צורך בפסיכומטרי.

ממכון "לנדר", המציע את תוכנית הלימודים בדרך החריגה, נמסר כי הוא מאמין שלימודי ארץ ישראל וירושלים צריכים להיות נגישים לכל מי שחפץ בכך, וכי "מדובר בתוכנית ברמה גבוהה, שמצאנו לנכון לשווקה באמצעות גרופון".

במועצה להשכלה גבוהה לא אהבו את דרך השיווק, אולם הסבירו כי אין ביכולתם להתערב בסוגיה. "קיים טעם לפגם והוזלה של הנושא האקדמי בשיטת השיווק הזו", אמרו.